تقویم اختصاصی بسازید

جام جم آنلاین: این روزها هر کاربری می‌تواند براحتی با تلفن همراه یا با یک دوربین دیجیتال، عکس‌هایی را از دوستان، مناظر و دیگر سوژه‌های مورد علاقه خود تهیه کند. لابراتوارهای عکاسی و چاپگرهای رنگی نیز آنقدر زیاد و قابل دسترس است که به همان راحتی می‌توانید عکس‌هایتان را چاپ کنید!

اما در حالت کلی بسیاری از عکس‌ها برای آن‌که خاطره‌انگیزتر باشد و سوژه‌های عکاسی شده نیز تصاویر زیباتری را نمایش دهد، پیش از چاپ عکس، تغییراتی را روی آنها ایجاد کنید.

این تغییرات می‌تواند فقط محدود به اصلاح رنگ، نور و اندازه شود یا این‌که تغییراتی در حد و اندازه یک طراح حرفه‌ای باشد! اگر دوست دارید تغییرات اعمال شده روی عکس‌های شما نیز همچون تغییراتی باشد که یک طراح و عکاس حرفه‌ای اعمال می‌کند می‌توانید از نرم‌افزار Photo Collage Max کمک بگیرید.

این نرم‌افزار با روش کار بسیار ساده خود تمامی کاربران را قادر می‌سازد تا براحتی و با چند کلیک ساده تصاویر خود را قاب کنند، آنها را به کارت تبریک یا تقویم‌های دیواری تبدیل کنند یا حتی از آنها کتاب‌های عکس دیجیتال بسازند!

پشتیبانی از صدها قالب از پیش طراحی شده در زمینه‌های مختلف (تولد، ازدواج، تعطیلات، مناسبت‌های خاص)، بهره‌مندی از مجموعه قاب‌ها، ماسک‌ها، کلیپ‌آرت‌ها و تصاویر زمینه، پشتیبانی از قابلیت تغییر اندازه و جابه‌جایی تمامی لایه‌های موجود در تصویر، پشتیبانی از قالب‌های پیش‌ساخته به منظور ایجاد کارت تبریک و تقویم‌های اختصاصی، ذخیره‌سازی تصویر نهایی در فرمت‌های مختلف اعم از jpg, png, tif, gif, bmp و بسیاری از امکانات دیگر از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

برای دانلود نسخه‌ای از این نرم‌افزار با قابلیت اجرا در همه نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم‌عامل ویندوز می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

http://download2.photocollagemax.com/PhotoCollageMax/PhotoCollageMax-2.1.3.2.Setup.exe

(جام جم – ضمیمه کلیک)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.