تقوی:پس از تعطیلات به صدر جدول باز می‌گردیم

مجتبی تقوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج درباره برنامه تمرینی تیمش طی دو هفته‌ای که رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری دیدار حساس تیم ملی تعطیل است، اظهار داشت: ما در اوج رقابت با حریفان خود بودیم و نتایج خوبی نیز طی چهار هفته اخیر کسب کردیم.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها به صورت فشرده برگزار شد و به همین دلیل بازیکنان سایپا مجبور به تحمل فشار سنگینی هم در تمرینات و هم مسابقات بودند.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی ادامه داد: بنابراین باید تمرینات خود طی حدود دو هفته‌ای که رقابت‌های لیگ برتر تعطیل است را به صورتی برنامه‌ریزی و اجرا کنیم که بتوانیم قوای از دست رفته بازیکنان را به آنها بازگردانیم.

تقوی تاکید کرد: لذا در ابتدا چند روزی به بازیکنان سایپای البرز استراحت داده و پس از آغاز مجدد تمرینات هدف اصلی خود را بازسازی قوای جسمانی تیمی قرار خواهیم داد.

وی افزود‌: البته در برخی نقاط ما دچار ضعف‌های تاکتیکی هستیم که تلاش می‌کنیم از فرصت ایجاد شده برای رفع این مشکلات استفاده مطلوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز تاکید کرد: ما در آخرین دیدار یعنی برابر راه‌آهن سه امتیاز ارزشمند خانگی را از دست داده و نتوانستیم صدر جدول را حفظ کنیم.

تقوی گفت: بنابراین هدف اصلی ما بازگشت به صدر جدول است که این مهم با شکست حریفان در هفته‌های هشتم و نهم محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این هفته‌ها ما ابتدا میهمان تیم فوتبال مس کرمان و بعد میزبان پیکان خواهیم بود و این دو تیم به ترتیب در رتبه‌های سیزدهم و نهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارند.

تقوی با اشاره به برنامه‌های تاکتیکی خود برای مقابله با این حریفان در هفته‌های هشتم و نهم گفت:‌ برای هر بازی استراتژی مشخصی خواهیم داشت و به دنبال کسب ۴ امتیاز از این دیدارها هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در پایان اذعان داشت: امیدوارم با کسب نتیجه لازم بتوانیم خیلی زود به صدر جدول لیگ برتر بازگشته و مزد تلاش‌های خود را دریافت کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.