تقوی : از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم

مجتبی تقوی درباره دیدار تیمش برابر داماش گیلان گفت: هدف ما در این دیدار کسب پیروزی در نخستین بازی خانگی بود که خوشبختانه محقق شد.وی تصریح کرد: ما نقاط ضعف داماش را می‌دانستیم و برای آن نیز برنامه‌ریزی کرده بودیم، اما در نیمه نخست بازیکنان سایپا نتوانستند وظائف خود را به درستی در زمین پیدا کنند.

سرمربی نارنجی‌پوشان کرجی افزود: با تغییراتی که در نیمه دوم انجام دادیم، خوشبختانه توانستیم بر بازی تسلط پیدا کرده و توانایی سایپا را بر حریف دیکته کنیم.

تقوی ادامه داد: با انجام این تغییرات خوشبختانه شرایط بازی تغییر کرد و در نهایت با ۲ گل توانستیم داماش گیلان که از جمله تیم‌های خوب و برتر لیگ است را شکست دهیم.

وی تاکید کرد: بنابراین من به عنوان سرمربی سایپای البرز از نتیجه بازی رضایت دارم، اما از عملکرد بازیکنانم به ویژه در نیمه اول راضی نیستم.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش برابر سپاهان اصفهان گفت: بازی با داماش تمام شد و ما باید به فکر دیدار بعدی باشیم.

تقوی گفت: سپاهان امسال نیز نشان داد که جزو بهترین‌ تیم‌های لیگ بوده و برای کسب قهرمانی می‌جنگد.

وی در پایان گفت: بازی سختی برابر این تیم اصفهانی داریم، اما با برنامه تهاجمی در میدان حاضر شده و به دنبال کسب تساوی نخواهیم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.