تقویت جریانات شمالی و تشدید “بارش” ها در نوار شمالی کشور /”تهران” ۳۵ درجه

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر آسمان ابری ، در بعضی ساعات بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد که طی امروز و فردا با تقویت جریانات شمالی بر مقدار بارشها در این مناطق افزوده می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “دوشنبه ۱۱ شهریورماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر آسمانی ابری ، در بعضی ساعات بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد که امروز و فردا با تقویت جریانات شمالی بر مقدار بارشها در این مناطق افزوده می گرددو دریای خزر نیز مواج خواهد شد وهمچنین روز چهارشنبه موقتا از ناپایداری ها در مناطق فوق کاسته می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، در بعضی مناطق شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز نیز طی دوروز آینده در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده و یا رعدو برق پیش بینی می گردد.

لازم بذکر است، طی سه روز آینده در بعضی نقاط جنوب استان سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، شرق و جنوب فارس و دامنه های جنوبی و مرکزی زاگرس افزایش ابرو در ساعات بعدازظهر رگبار و رعد و برق پراکنده رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد و اوایل شب بارش پراکنده با رعد و برق پیش بینی می گردد  همچنین در بیشینه دمای خود به ۳۵ درجه و درکمترین حالت به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.