تقویت قوای جنسی با تغذیه مناسب

به گزارش سایت خبری ممتاز نیوز:به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی می‌­توان افسار اسب شهوت را در دست گرفت و گاه آن را کشید و گاهی هم چهار نعل به پیش تاخت. شرایط مزاجی یکسان پیش شرط و شاه کلید اینگونه از درمان به حساب می‌­آید

 نی‌نی سایت – ایمان صابر: به اعتقاد پزشکان، مصرف صحیح موادغذایی در کنترل امیال جنسی، بسیار تاثیرگذار است. به نحوی که با این فرمول به راحتی می‌­توان افسار اسب شهوت را در دست گرفت و گاه آن را کشید و گاهی هم چهار نعل به پیش تاخت. شرایط مزاجی یکسان پیش شرط و شاه کلید اینگونه از درمان به حساب می‌­آید.

طبق توصیه اطبای سنتی، بهتر است زوج­‌ها از یک طبقه‌بندی مزاجی انتخاب شوند. کسانی که اهل جنب و جوش، فعالیت و دارای انرژی بیشتری در انجام امور روزمره هستند، دارای طبع مزاجی گرم و در مقابل این دسته سرد مزاجان قرار می­‌گیرند. در این صورت اگر هر دو نفر گرم مزاج باشند، طبیعتا میل بیشتری به برقراری روابط جنسی دارند و به واسطه خلق و خوی گرم‌­شان به راحتی از پس تقاضای شریک زندگی‌­شان بر خواهند آمد.

تقویت قوای جنسی با تغذیه مناسب

این معادله برای زوج­‌های سرد مزاج هم به طور دیگری قابل حل است. به این صورت که چون هر دو نفر میل کمی به برقراری رابطه دارند، احساس نارضایتی به وجود نخواهد آمد و در نتیجه این فقدان، در موارد کمتری به سمت راهروهای دادگاه ختم می‌­شود. اما مشکل زمانی به وجود خواهد آمد که این تعادل مزاجی بین زن و شوهر از بین برود و هر کدام از آنها در طبقه‌­بندی جداگانه‌­ای قرار بگیرند. اینجاست که نقش کلیدی خوراکی­‌های موثر در افزایش میل جنسی، بنا به نیاز طرف مقابل، پر رنگ­‌تر می­‌شود.

بنا به تعاریف بالا، غذاهای با طبع گرم به عنوان محرک شناخته می‌­شوند که آنها را در ۶ دسته‌بندی عمده برشمرده‌ایم؛

۱٫ گوشت

گوشت گوسفند مهم ترین غذایی است که به راحتی می‌­توانید در برنامه­ غذایی قرارش دهید. به علت همه‌­گیر بودن این ماده غذایی، گوشت گوسفند از ارکان اصلی غذاهای تقویت میل جنسی به شمار می‌­رود. اما اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که طعم این ماده غذایی­ مقوی را دوست ندارید یا اینکه با وجود نیاز به محرک­‌های جنسی در پی تغذیه‌­ای کامل و رژیمی نیز هستید، گوشت شترمرغ جایگزین مناسبی برای گوشت گوسفند محسوب می­شود.در مناطق کویری و نقاطی که دسترسی به گوشت شتر دارند، این ماده­ غذایی گرم، به شدت توصیه می­‌شود. همچنین هم­وطن­ان ساکن در نوار شمالی ایران می­‌توانند برای تقویت نیروی جوانی از گوشت بوقلمون و مرغابی استفاده کنند.

۲٫ میوه‌

تقویت قوای جنسی با تغذیه مناسب

منابع دیگر خوراکی­‌های گرم، میوه­‌ها هستند. جدا از خاصیت مدنظر میوه‌­های گرم، تامین ویتامین و طراوت و شادابی بدن، در حکم قطعات کامل کننده­ پازل مذکور عمل می­‌کنند و همسران را در رسیدن به رابطه‌ای مطلوب یاری می­‌کنند. مصرف میوه‌­های محرک درکنار تغذیه اصولی، کاری می‌کند کارستان! کشمش، انگور، خربزه، خرمالو، موز، انجیر و گردو از جمله میوه‌هایی محسوب می‌شود که طبعی گرم دارند و خوشبختانه در تمام طول سال، چند نماینده­ غذایی این گروه از خوراکی­‌ها در میوه‌فروشی‌­ها یافت می‌شود.

۳٫ منابع سروتونین

نتایج تحقیقات و هم تجارب زندگی زوج های جوان نشان داده که هر گاه، زن و مرد از نظر درگیری‌­های فکری در پایین‌­ترین حد ممکن باشند، در زمینه ارتباط‌­های جنسی، دوران موفقی را پشت سر می­‌گذرانند. دلیل این موفقیت که به خاطر فقدان دغدغه­ ذهنی به وجود می‌­آید، ترشح هورمون شادی یا همان “سروتونین ” است. پس اگر در افزایش میزان هورمون شادی آفرین بدن قدم بردارید، رابطه گرم‌­تری خواهید داشت. عسل، شیر، گوشت ماهی، سبزیجات دارای برگ پهن مثل اسفناج و ترب، منابع خوبی برای تامین سروتونین به شمار می­‌آیند.

۴٫ غذاهای دریایی

بالا رفتن فشار خون، فرآیندی است که در ابتدا و حین ارتباط جنسی در داخل بدن اتفاق می‌­افتد. از این رو هر چه سهم دستگاه تناسلی زن یا مرد از این خون­رسانی بیشتر باشد، درصد رضایتمندی طرفین نیز بالا­تر خواهد رفت. غذاهای دریایی به علت دارا بودن روی، سلنیوم و ید، علاوه بر تامین انرژی لازم، به تراوش بهتر هورمون­‌های جنسی کمک می­‎کنند.

۵٫ شکلات، زنجبیل و زیتون

تقویت قوای جنسی با تغذیه مناسب

شکلات تلخ محرک سیستم مغزی است و استفاده از زنجبیل، برای بهبود فرآیند خون­رسانی بسیار موثر است. زیتون سیاه برای خانم‌­ها و زیتون سبز برای آقایان جزو محرک­‌های گرم محسوب می‌­شود.

۶٫ شیرینی‌ها و تندمزاج‌ها

طعم­‌های شیرین و تند، خاصیت محرک دارند و به خاطر گستردگی دامنه خوراکی های شیرین و تند به اختصار از انواع شیرینی‌ها، ادویه‌های تند، پیاز، سوسیس و کالباس هم فقط نام برده شد. استفاده از یک لیوان آب انار طبیعی، قبل از برقراری ارتباط در آقایان، باعث جلوگیری از اختلالات نعوظ می­‌شود.

تاریخ انتشار خبر: ۲۴ July 2016 | 12:00 pm
باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.