تقوی: وضعیت داوری ما اسفناک است

به گزارش ایرنا ، ‘مجتبی تقوی’ شامگاه سه شنبه بعد از شکست تیمش مقابل راه آهن تهران در جمع خبرنگاران درباره داوری این دیدار اظهار داشت: چرا یک داور باید دو بازی پشت سر هم برای تیم ما قضاوت کند.

وی افزود: هنگام اعلام پنالتی به ضرر ما کدام قانون داوری اعمال شد ، در دیدار استقلال و پرسپولیس پیراهن بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه پاره شد اما داور خطا نگرفت لیکن در دیدار ما با یک برخورد ساده به ضرر سایپا پنالتی اعلام می کنند.

وی اظهار داشت: این سومین قضاوت نادرست در هفت هفته اخیر برای تیم سایپا بوده و برای اینکه داور ثابت کند پنالتی که در دیدار سایپا و فولاد خوزستان بر علیه تیم ما گرفت درست بوده در این دیدار نیز عین همان صحنه را تکرار کرد.

تقوی در خصوص صحبت های دایی که گفته بود در این دیدار از سایپا بهتر بودیم نیز ، گفت: برای صحبت های دایی چیزی ندارم، بگویم ، اما از شما خبرنگاران می خواهم که فیلم این دیدار را یک بار دیگر نگاه کنید و ببینید کدام تیم بهتر بازی کرد و توانست تعداد پاس های زیادی به هم بدهد.

وی ادامه داد : همچنین صحنه داوری را نیز ببینید و شما قضاوت کنید که پنالتی بوده است یا خیر.

تقوی در خصوص وضعیت تیم سایپا اظهار داشت: تا اینجای لیگ از بهترین ها بودیم ، با وجود بودجه کم ، تیمی جوان و آماده را درست کرده ایم که از همه تیم های لیگ برتری بیشتر توپ را در اختیار دارد و به خوبی از تمام فضای بازی استفاده می کند.

سایپا عصر سه شنبه با یک گل مغلوب تیم راه آهن تهران شد.

ک/۲ ۷۴۲۲/ ۶۹۱ ** ۱۹۱۷

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۹۷۵۶۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.