تقیان: تیم‌ملی وزنه‌برداری از تیم قبلی بهتر است

۲۷خردادماه،

 رسول تقیان در خصوص آخرین وضعیتش در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تمرینات خوبی را در اردوی اخیر تیم ملی برگزار کردیم و امیدوار هستم نتیجه‌اش را در قزاقستان ببینیم.

به گزارش فارس، وی که پس از چند سال دوباره به اردوی تیم ملی بازگشته و یکی از وزنه‌برداران باتجربه‌ تیم ملی محسوب می‌شود، ادامه داد: من در قبل هم در ترکیب تیم ملی بودم و خوشحالم که این اتفاق دوباره افتاد، البته برای اولین ‌بار است که تحت هدایت کوروش باقری به تیم ملی دعوت می‌شوم.

تقیان در مورد رکوردهایش یادآور شد: در این مورد بهتر است پس از نتایجی که در قزاقستان به دست می‌آید صحبت کنم، اما به طور حتم خودم را برای کسب عنوان قهرمانی آسیا و مدال طلای این رقابت‌ها آماده کرده‌ام.

وی تصریح کرد: پس از این رقابت‌ها، هدف اصلی حضور موفق در رقابت‌های قهرمانی ۲۰۲۴ جهان در لهستان است و این توانایی را در خودم و سایر ملی‌پوشان می‌بینم که بتوانیم نتایج خوبی را در این رقابت‌ها کسب کرده و مدال‌های خوشرنگی را برای ایران به ارمغان بیاوریم.

وزنه‌بردار دسته ۷۷ کیلویی تیم ملی ایران در خصوص وضعیت تیم ملی در غیاب ۵ وزنه‌بردار المپیکی گفت: نسبت به مدت زمانی که تیم قبلی برای آماده‌سازی فرصت داشت، در حال حاضر از آن تیم خیلی بهتر هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما حتی قابلیت دفاع از عنوان قهرمانی آسیا را هم داریم، افزود: البته در حال حاضر خیلی نمی‌توان در خصوص مقایسه دو تیم فعلی و قبلی که المپیکی‌ها در آن حضور داشتند، اظهار نظر کرد و پس از پایان رقابت‌ها و کسب نتایج، به خوبی می‌توان در این خصوص به صحبت پرداخت و شرایط تیم فعلی را با تیم قبلی مقایسه کرد.

تقیان در پایان گفت: پس از فلاحتی‌نژاد که در دسته ۷۷ کیلو مدال طلای جهان را کسب کرد، حدود ۱۲ سال است که در این دسته خیلی حرفی برای گفتن نداشته‌ایم و من آمده‌ام تا خلأیی که در این دسته در این چند سال به وجود آمده است را پر کنم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.