تکمیل بزرگراه بندر عباس – سیرجان در حوزه هرمزگان

خبرگزای آریا- با بهره برداری آزمایشی از ۳ کیلومتر باقی مانده باند دوم،پروژه احداث بزرگراه بندر عباس – سیرجان در حوزه هرمزگان تکمیل شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،   مهدی زندیه وکیلی با اعلام این خبر گفت: بزرگراه بندر عباس سیرجان داری ۳۲۴کیلومتر طول می باشد، که ۲۴۰ کیلومتر آن در حوزه استحفاظی استان هرمزگان واقع شده است.
مدیر کل راه و شهر سازی با بیان اینکه این قطعه ۳کیلومتری در منطقه سخت گذر و کوهستانی واقع شده افزود: برای احداث آن بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و۳۰۰ هزار متر مکعب خاکریزی انجام شده است.
وی گفت: با بهره برداری از این قطعه، عملیات احداث بزرگراه بندر عباس سیرجان در محدوده هرمزگان پایان یافت و انتظار می رود رانندگان با رعایت قوانین و مقررات و توجه هر چه بیشتر به توصیه های ماموران پلیس راه و راهداران به روانی ترافیک در این بزرگراه کمک کنند.
وی ادامه داد : تکمیل روشنایی تونلهای هرمز و سرزه با اعتبار۴ میلیارد ریال در حال اجراست و تا هفته دولت امسال آماده بهره برداری می شود.
مدیر کل راه و شهر سازی اظهار داشت:عملیات تجهیزسیستم روشنایی وتهویه تونلهای راهدار فداکار و ۱۷ شهریور با اعتبار ۷۰میلیارد ریال در حال اجراست و پیش بینی می شود تا دهه فجر امسال از این سیستم ها بهره برداری شود.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.