تلاش اصلاح‌طلبان برای رسیدن به اجماع

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات گفت: هدف اصلاحات چیزی فراتر از پرداختن به یاوه گویی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها است، اصلاح‌طلبان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا با یکدیگر به اجماع دست یابند.

محمد زارع فومنی دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، گفت: برخی از چهره‌های تندرو با هدف ایجاد اختلاف و تفرقه درون نظام نفوذ پیدا کرده‌اند چراکه این افراد دست نشانده اپوزسیون غرب بوده و صدایشان از بلندگوی اصلاح‌طلبان فتنه گر  بلند می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام احزاب و گروه‌ها باید به دنبال اعتدال و وحدت در راستای اهداف نظام گام بردارند، تصریح کرد: من معتقدم تا زمانی که بین اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان، اعتدال و وحدت نباشد نه تنها آرمان‌های انقلاب و اندیشه‌های آمام(ره) تحقق پیدا نمی‌کند بلکه شکاف عمیق و هرچه بیشتر بین احزاب و تشکل‌های سیاسی با نظام ایجاد می‌شود و  اصلاحات هم هرگز به دنبال این موضوع نیست.

فومنی ادامه داد: افرادی که برای حذف چهره‌های احزاب مختلف تلاش می‌کنند هرگز موفق نخواهند شد چرا که توطئه آنها بالاخره روزی گریبان خودشان را خواهد گرفت.

دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات با بیان اینکه اصلاحات با اظهارنظرهای اپوزیسیون غرب و فتنه‌گران شکل نگرفته که با ادعاهای آنها از بین برود، اظهار داشت: هدف اصلاحات چیزی فراتر از پرداختن به یاوه گویی‌ها و حاشیه‌سازی‌ها است، اصلاح‌طلبان در حال حاضر تلاش می‌کنند تا با یکدیگر به اجماع دست یابند.

فومنی اذعان داشت: چهره‌های جریان‌های تندرو از ابتدا هم با اصلاح‌طلبان نبوده‌اند بلکه آنها از عنوان اصلاحات سوء استفاده کرده و اهداف خود را از طریق اصلاحات دنبال می‌کنند.

وی اعتدال، توسعه و سازندگی را شعار اصلاح‌طلبان عنوان و خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان واقعی با هدف سازندگی در چارچوب قانون اساسی در راستای اهداف نظام، امام(ره) و انقلاب حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.