تلاش شریعتمداری جهت ائتلاف روحانی و عارف و کاندیداهای معتدلی مثل غرضی

۰۲خردادماه،

سخنگوی محمد شریعتمداری در دوره داوطلبی وی جهت انتخابات، با بیان اینکه وی تلاش می‌کند بین روحانی و عارف ائتلاف ایجاد کند گفت: ائتلاف آنها با کاندیدای معتدل نیز از برنامه‌های شریعتمداری است که نتیجه این تلاش به میزان استقبال کاندیداها بستگی دارد.

به گزارش گروه ویژه نامه انتخابات باشگاه خبرنگاران، محسن بهرامی، با بیان اینکه شریعتمداری تلاش می‌کند تا بین “حسن روحانی” و “محمدرضا عارف” ائتلاف ایجاد شود، افزود: شریعتمداری از قبل تلاش می‌کرد اصلاح طلبان و کاندیداهای معتدل را تشویق کند جهت جلوگیری از ریزش آرا با همدیگر ائتلاف کنند.
 
وی در  واکنش به اینکه آیا شریعتمداری تلاشی جهت دیدار بین روحانی و عارف انجام داده است و آیا منظور از سایر کاندیدای معتدل غرضی است، گفت: اطلاعی از دیدار عارف و روحانی ندارم ولی تلاش جهت ایجاد ائتلاف جهت کم شدن تعدد کاندیداها جهت اینکه مردم بهتر و راحت تر انتخاب کنند در حال انجام است.
 
بهرامی ادامه داد: تلاش شریعتمداری در این جهت است که علاوه بر روحانی و عارف بقیه کاندیداهای معتدل از جمله غرضی به یک ائتلاف با هم برسند ولی مهم این است چقدر کاندیداها از مسئله استقبال کنند.
 
محمد شریعتمداری پیش از آغاز ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری به عنوان یک نامزد انتخابات فعالیت می کرد و جلساتی با عارف و روحانی جهت ائتلاف تشکیل داده بود ، اما رد صلاحیت شد و از ادامه رقابت انتخاباتی بازماند.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.