تلاش شهرداری منطقه ۱۳ برای آماده سازی فضای معنوی در محلات

این روز ها پایتخت حال و هوای دیگری به خود گرفته ، همه شهروندان خود را برای ورود به ماه خداوند آماده می کنند.

  به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ، معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۳ برای ماه مبارک رمضان ، ماه میهمانی پروردگار ، برنامه ریزی های مختلفی انجام داده تا با استفاده از ظرفیت مساجد و بهره گیری از مشارکت های مردمی ، شرایط را برای عبادت و عبودیت فراهم سازد.

اعلام ۲۵ ویژه برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۳ در جلسه شورای فرهنگی ضمن اعلام برگزاری ۲۵ ویژه برنامه در سطح محلات محدوده از برنامه ریزی شهرداری منطقه برای مشارکت شهروندان در ویژه برنامه های قرانی مساجد منطقه خبر داد.

مسعود خسروی ، با اشاره به رویکرد شهرداری در گسترش فرهنگ دینی در سطح محلات گفت : برگزای محافل انس با قران کریم در مساجد ، مسابقات قرانی ، اجرای ویزه برنامه های فرهنگی قبل از افطار در مساجد و حمایت از مساجد در برگزاری ویزه برنامه های فرهنگی این ماه از جمله برنامه ریزی فرهنگی معاونت اجتماعی در ماه مبارک رمضان است.

به گفته وی غبار روبی مساجد ، حمایت از مساجد برای تجهیز و آماده سازی برای حضور مردم در ماه مبارک رمضان ، اهدا قران کریم وکتب ادعیه به مساجد ، رسیدگی به محوطه و معابر منتهی به مساجد از دیگر اقداماتی ایت که درآستانه ماه مبارک رمضان انجام می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی منطقه ۱۳ گفت : کارگاه آموزشی زنان مبلغه با رویکرد ترویج و اشاعه ارزش های دینی بین بانوان در سراهای محلات در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

خسروی ادامه داد : ۱۳ عنوان برنامه برای بانوان نیز در نظر گرفته شده که شامل کارگاه های عفاف و حجاب ویزه پرسنل و شهروندان ، کارگاه های آموزشی ، اجرای طرح گوهر رحمت و.. می شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.