تلاش کمیسیون اجتماعی در جهت عملی شدن تجمیع بیمه‌ها

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: نمایندگان این کمیسیون با جدیت بدنبال عملی شدن طرح تجمیع بیمه‌ها در جهت بهبود شرایط بیمه‌ای مردم می باشند.

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با تشریح تجمیع بیمه‌ها و تشکیل سازمان بیمه سلامت گفت: این طرح با هدف همپوشانی بیمه‌ها در جهت تحت پوشش قرار دادن کلیه اقشار جامعه مطرح شده است و همچنین در این طرح به یکسان ارائه شدن کلیه خدمات پرداخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات خدماتی در برخی شرکت‌های بیمه افزود: با توجه به تفاوت خدمات در بین شرکت‌های بیمه مشکلاتی از قبیل: کیفیت نامطلوب خدمات بوجود می‌آید که در این طرح تصمیمی برای مرتفع سازی این مشکلات خواهیم داشت.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح نمود: یکی از موضوعات مهم و قابل پیگیری در کمیسیون اجتماعی بحث تجمیع بیمه‌ها و تشکیل سازمان بیمه سلامت است که متأسفانه تا امروز این امر تحقق نیافته است.

سعیدی با اشاره به برخی اظهارات مبنی بر استثنا قرار دادن بیمه تأمین اجتماعی از طرح تجمیع بیمه‌ها عنوان نمود: براساس ماده ۴۴ قانون برنامه ۵ ساله توسعه هیچ استثنای برای هیچکدام از شرکت‌های بیمه وجود نخواهد داشت و بیمه تأمین اجتماعی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان نمود: نمایندگان کمیسیون اجتماعی با جدیت بدنبال عملی شدن این طرح در جهت بهبود شرایط بیمه‌ای مردم خواهند بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.