تلطیف فضا فقط با ایجاد فضای سبز انجام نمی‌شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نصیریان در مراسم اختتامیه جشنواره تئاترشهر/

دومین جشنواره تئاتر شهر روز قبل با حضور مسئولان فرهنگی همچون حمید شاه‌آبادی معاون امور هنری وزارت ارشاد، خوراکیان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ممتاز به نقل از هنرآنلاین، مراسم اختتامیه جشنواره تئاترشهر ۲۶ مرداد با حضور مسئولان فرهنگی همچون حمید شاه آبادی معاون هنری ارشاد، شهرام کرمی دبیر جشنواره خوراکیان مدیر سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران قادر آشنا مدیر کل مرکز هنرهای نمایشی و جمعی از هنرمندان در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

در این مراسم علی نصیریان که به سبب تقدیر به روی سن آمد گفت: اگر به من اجازه داده نمی‌شد برای تشکر از مسئولان فرهگی و هنری شهرداری به روی صحنه بیایم دلگیر می‌شدم، من فعالیت تئاتری خود را از زمان دبیرستان آغاز کردم و بعدها با تشکیل گروه فعالیت خود را ادامه دادم تئاتر نباید به دولت وابسته باشد و گروه‌های تئاتری باید خودکفا و خلاق باشند.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب وزیر وقت از من خواست تا با شهردار در رابطه با ساخت سالن تئاتری صحبت کنم، با شهردار صحبت کردم انا پاسخ منفی شنیدم شهردار قاطع به من گفت این کار ما نیست.

نصیریان بیان کرد: این تفکر که شهرداری از لحاظ معنوی، فرهنگی، هنری و ذوقی فضا را تلطیف کند اهمیت بسیار بسیاری دارد. تلطیف فضا فقط با ایجاد فضای سبز انجام نمی شود هرچند که در تهران از شمال تا جنوب شهر در این رابطه بسیار خوب کار شده است.

دومین جشنواره تئاتر شهر تسط معاونت هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ پایتخت از ۱۹ تا ۲۶ مرداد برگزار شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.