تله فیلم «مثل باران» در مرکز چهارمحال و بختیاری کلید خورد

تله فیلم «مثل باران» در مرکز چهارمحال و بختیاری کلید خورد

جام جم آنلاین: مراحل تولید و ساخت تله فیلم «مثل باران» به کارگردانی وحید رضا حدیدی و تهیه کنندگی کامران پاک منش در شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، مراسم آغاز تصویر برداری این تله فیلم با حضور تعدادی از مسئولان استانی، مدیرکل و مدیران صدا و سیمای مرکز استان در بیمارستان هاجر شهرکرد آغاز شد.

در این تله فیلم که بازیگرانی همچون سیما تیرانداز و مهدی صبایی در آن ایفای نقش می کنند داستان زندگی سوگند که پرستار بخش اطفال بیمارستان است و دخترش را از دست داده و شوهرش نیز مجری برنامه کودک صدا و سیما است، به تصویر کشیده می شود.

سوگند در محل کارش با کودکان بیمار، رابطه ای صمیمی برقرار می کند و متوجه می شود دختر بچه ای به نام نرگس در بین آنها خانواده اش را گم کرده و یک گروه خلافکار که نرگس را دزدیده اند، او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند…. .

پیش بینی می شود مراحل تولید “مثل باران” تا دو ماه آینده به پایان برسد و این تله فیلم اوایل مهرماه آماده پخش شود.

عوامل تولید این تله فیلم عبارتند از: نویسنده: رضا خمسه / مدیر تولید: مسلم بامداد / مدیر تصویربرداری: محمد ناصری / صدابردار: وحید سلطانی / مدیرتولید: مسلم بامداد / طراح صحنه و لباس: احمد سعادت بخت / طراح گریم: اعظم عزیزی / برنامه ریز و دستیار اول کارگردان: امیر سلیم خانی / بازیگران: مهدی صبایی، سیما تیرانداز، آرزو ابی زاده، هلیا دزفولیان، مسلم بامداد، سولماز همت زاده، جواد محمدی نژاد، علی اصغر عبدالحی.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.