تلویزیون ایران در فهرست خریداران مستند ˝هانکه˝

رسانه‌های خارجی از خرید مستند ˝حرفه‌ی هانکه: کارگردانی˝ توسط تلویزیون ایران خبر دادند.

پس از اکران موفق مستند “حرفه هانکه: کارگردانی” توسط کمپانی “فیلم بوتیک” در انگلیس، نشریه سینمایی اسکرین دیلی اعلام کرد که در هفته قبل این مستند توسط بسیاری از توزیع‌کننده‌ها و شبکه‌های تلویزیونی از جمله ایران، کانادا و تایوان نیز خریداری شده است.

این مستند دربارهٔ‌ی “میشل هانکه”، کارگردان سرشاس اتریشی است که توانسته است با فیلم تحسین‌شده “عشق” نخل طلای کن و اسکار بهترین فیلم خارجی و جوایز متعدد سینمایی را کسب کند.

از دیگر خریداران این مستند می‌توان به توزیع‌کنندگان کشورهای اتریش، لهستان، مجارستان، یوگوسلاوی، آلمان، سوئیس، هلند و فرانسه اشاره کرد.

“ژان کریستوف سیمون”، رییس اجرایی کمپانی “فیلم بوتیک” از مذاکراتی برای فروش این مستند به کشورهای بلژیک، ایتالیا، اسپانیا و روسیه خبر داد و اعلام کرد که همچنین قرار است این مستند در جریان جشنواره فیلم “ترایبکا” برای اولین بار در آمریکا اکران شود.

مستند “حرفه هانکه: کارگردانی” ساخته “ایوز مونتمایر” یکی از دوستان قدیمی “هانکه” است که شامل مصاحبه‌هایی اختصاصی با چهره‌های سرشناسی چون “ایزابل هوپر”، «امانوئله ریوا”، “ژولیت بینوش»”و “ژان لوئیس ترینتیگنانت” است.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.