تماشای دیدار صبای قم با پیکان تهران رایگان شد

بعد از مشخص شدن برنامه هفت بازی از هفته‌های آغاز دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاه‌‌های کشور جام خلیج فارس، صبای قم در هفته نخست در دیداری حساس در خانه برابر پیکان تهران به میدان خواهد رفت.

صبای قم که اکنون با توجه به قرار گرفتن در مکان چهارم جدول رده‌بندی یازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، دارای یکی از چهار سهمیه کشورمان در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۱۲ است، در لیگ دوازدهم کانون توجهات بسیاری از رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال در نقاط مختف ایران خواهد بود.

شاگردان یحیی گل محمدی در آغاز لیگ دوازدهم فوتبال باشگاه‌های کشور در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل خود در خانه به میدان می‌روند و این بازی با تیم فوتبال پیکان تهران در هفته اول لیگ جدید در ورزشگاه یادگار امام قم خواهد بود.

بازی با تیم فوتبال پیکان تهران نخستین بازی تیم فوتبال صبای قم در دیدارهای خانگی دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است که در روز پنجشنبه بیست و نهم تیر ماه در قم برگزار می‌شود، دیداری که برنده آن می‌تواند یکی از تیم‌های پر مدعی این فصل لقب بگیرد.

از آنجایی که عبدالله ویسی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم خیلی زود بار دیگر به قم باز گشته است و این بار در کسوت مربی تیم فوتبال پیکان تهران در مقابل صبای قم قرار می‌گیرد و در واقع رقیب این تیم است، مسابقه صبا و پیکان دارای حساسیت‌های زیادی شده است.

باشگاه صبای قم نیز با تصمیمی که در هیئت مدیره آن گرفته شد به منظور جذب تماشاگران خوب قمی به ورزشگاه یادگار امام و حضور حداکثری آنها در حمایت از تیم صبا در لیگ جدید فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، تماشای این دیدار را رایگان اعلام کرد.

شاگردان یحیی گل محمدی در راه کسب آمادگی لازم برای حضور در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور دو مرحله اردوی آماده سازی را در ترکیه و اردبیل سپری کرده‌اند و در پنج بازی تدارکاتی نیز خود را محک زده‌اند.

تیم فوتبال صبای قم در نخستین دیدار خود در آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روز پنجشنبه ۲۹ تیر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برابر پیکان منتظر حضور پرشور تماشاگران قمی خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.