تمامی تعهدات برنامه ای محلات بیستگانه منطقه ۱۵ محقق می شود

شهردار منطقه ۱۵ در جلسه هم اندیشی با دبیران شورایاری محلات بیستگانه منطقه ۱۵ از تحقق کلیه تعهدات برنامه ای محلات بیستگانه منطقه در هشت ماهه اول سال جاری خبر داد .

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵ ، مهندس صفوی  افزود : به حول و قوه الهی و با حمایت همه جانبه مدیریت شهری و حضور فعال و مشارکت مسوولانه دبیران شورایاری ها برنامه مصوب محلات از سوی شهرداران نواحی با جدیت پیگیری و اقدام شده به نحوی که در چهار ماهه اول سالجاری بسیاری از برنامه های سند توسعه محلات اجرا شده است .
 
شهردار منطقه خاطرنشان کرد: ‌در مجموع از ۹۶۲ عنوان برنامه در ۲۳۴۴ ردیف کاری در ۲۰ محله ، بخش قابل توجهی از
برنامه ها تحقق یافته و درصددیم تا با همکاری معاونین و شهرداران نواحی طی ۳ ، ۴ ماه آتی الباقی برنامه های پیش بینی شده را نیز اجرایی نماییم و حداقل ۴ ماه فرصت خواهیم داشت تا ضمن رسیدگی به وضعیت جاری محلات ،‌برنامه سال آتی محلات را تهیه کنیم که اعضای محترم شورایاری ها در انجام این امر نقش بسیار مهمی دارند.
 
صفوی در ادامه با اشاره به پیشرفت بالغ بر ۹۲ درصدی تملک املاک معارض پروژه بزرگراه امیرالمومنین علی (ع) در منطقه ۱۵ یادآور شد : از همکاری شهروندان ، دبیران و اعضای شورایاری و نواحی به ویژه ناحیه ۱ و ۲ در پیشرفت پروژه یادشده تقدیر و تشکر می نمایم و امیدواریم با بهره برداری از این پروژه بزرگ ،‌شاهد اثرات مفید آن در توسعه اقتصادی و اجتماعی محلات اطراف بزرگراه باشیم .
 
وی افزود : هر چند این پروژه وقت ، انرژی و منابع بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است اما این موضوع به هیچ وجه سبب کندی یا تاخیر در اجرای برنامه های مصوب منطقه نبوده است و در کنار عملکرد فرامنطقه ای در پروژه ها ،‌هرگز خدمات و اقدامات محله ای فراموش نشده است .
 
شهردار منطقه در پایان در ارتباط با پروژه های آماده افتتاح منطقه خاطرنشان کرد : در این راستا پیگیری های لازم جهت تکمیل و تجهیز سرای محلات صورت گرفته و پیشرفت کلیه پروژه ها بسیار خوب بوده است و مسوولان ذیربط باید با جدیت تمام امور را تا حصول نتیجه نهایی دنبال کنند تا انشاء اله با بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه کنیم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.