تمام تولیدات فرهنگی و هنری، مصداق شعار رهبری در سال ۹۱ بود

۲۸م اسفند ،

مدیر دفتر تعزیه، تمامی تولیدات فرهنگی و هنری کشور را در سال جاری مصداق بارزی از شعار ˝تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین رحیم جعفری دربارهٔ برنامه های آتی بنیاد علمی و فرهنگی تعزیه در سال آینده به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در یک نگرش کلی باید گفت بحث بنیاد ملی تعزیه می تواند در یک ارتباط معنادار با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بع عنوان سیاست‌گزار و متولی هدایت، حمایت و نظارت بر عملکرد بنیاد به نحوی شایسته به سامانهی گروه‌های فعال تعزیه در سطح منطقه ای، استانی و کشور بپردازد.

وی ادامه داد: بی شک ساماندهی گروه ها یکی از مهمترین اهداف و برنامه های بنیاد است که در پرتو حمایت ارشاد محقق خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه گروه‌ها نیز باید با بنیاد تعامل بهتر و بیشتری داشته باشند تصریح کرد: گروه‌ها با معرفی خود و تعامل روزافزون با ارشاد می توانند در راسای پیشبرد اهداف بنیاد یاری رسانند. ضمن اینکه سازمان تبلیغات اسلامی و میراث فرهنگی هم می توانند در راستای پیشبرد طرح ساماندهی گروه ها یاری رسانند.

رئیس شورای راهبردی بنیاد ملی تعزیه در پایان با آرزوی سالی خوش در عرصه فرهنگ و هنر کشور گفت: تمامی تولیدات فرهنگی و هنری کشور در سال جاری مصداق بارزی از شعار “تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی” بود و امید است سال های آینده نیز شاهد اتفاقاتی خوش برای این حوزه باشیم.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.