تمام مراکز درمانی کشور در ایام نوروز آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشند

۱۶م اسفند ،

معاون درمان ضمن تکذیب خبر فعال بودن فقط ۲۵ درصد مراکز درمانی در ایام تعطیلات نوروزی گفت: تمام مراکز درمانی کشور در ایام نوروز آماده ارائه خدمت درمانی به هم وطنان می باشند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛دکتر حسن امامی رضوی  افزود: در ایام تعطیلات نوروزی تمام ظرفیت های بیمارستان ها برای ارائه خدمات اورژانس بسیج می شوند و همه بخش های بیمارستانی نیز برای پشتیبانی اورژانس آماده باش کامل می باشند.

وی با یادآوری این که از سال قبل طبق بخش نامه ای مصوب شده است که به غیر از ارائه خدمات اورژانس در ایام تعطیلات، خدمات غیر اورژانس نیز به هم وطنان ارائه شود، گفت: بنابراین درمانگاه های بیمارستان ها در ایام نوروز فعال می باشند و بخش های بستری بیمارستان ها نیز برای ارائه خدمات غیر اورژانسی تا ۲۵ درصد ظرفیت خود را به ارائه خدمت درمانی اختصاص می دهند.

معاون درمان با اشاره به این که بعضی از خبرگزاری ها و پایگاه اینترنتی های خبری به اشتباه عنوان کرده اند که فقط ۲۵ درصد مراکز درمانی در ایام نوروز فعال می باشند، تأکید کرد: تقریبا از ظرفیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان ها در ایام تعطیلات استفاده خواهد شد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.