تمدید ثبت نام رشته های بدون آزمون تا ۱۰ شهریور

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام رشته های بدون آزمون و انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ شهریور تمدید شد

ثبت نام رشته های بدون آزمون و انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تا روز یکشنبه ۱۰ شهریور ماه تمدید شد.

دکتر ناصر اقبالی با اعلام این خبر  گفت: داوطلبانی که تاکنون نتوانسته اند در رشته های بدون آزمون ثبت نام کنند و یا موفق به انتخاب رشته های با آزمون این دانشگاه نشده اند، فرصت دارند تا ۱۰ شهریور ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

 دکتر اقبالی تأکید کرد: متقاضیان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند تا در روزهای پایانی دچار استرس و نگرانی نشوند.

رئیس مرکز آزمون افزود: داوطلبان رشته های با آزمون می توانند ۲۰ رشته/محل، داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی بدون آزمون یک رشته/محل و متقاضیان مقطع کارشناسی پیوسته ۱۰ رشته/محل را می توانند انتخاب و در سایت www.azmoon.org ثبت نمایند.

 مشاور ریاست دانشگاه به داوطلبانی که در آزمون شرکت کرده اند، توصیه کرد: از این دسته از داوطلبان دعوت می شود که علاوه بر انتخاب در رشته های با آزمون، برای ثبت نام در بدون آزمون نیز اقدام کنند تا شانس ادامه تحصیل آنها بیشتر شود.

رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند و همچنین تا پایان این تاریخ کارشناسان ستاد تلفنی نیز به صورت شبانه روزی در مرکز حضور دارند و پاسخگوی سؤالات داوطلبان می باشند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.