تمدید جشنواره محیط‌زیست شهری

محیط زیست > مناسبت‌ها– درپی استقبال کم نظیر مردم جنوب پایتخت از دومین جشنواره محیط‌زیست شهری با محور مدیریت پسماند، رئیس ستاد محیط‌زیست شهرداری تهران از تمدید این جشنواره تا شب ۲۰شهریور خبر داد.

 این جشنواره که با محور مدیریت پسماند و با شرکت مناطق ۲۲گانه شهرداری و سازمان‌ها و نهادهای زیر مجموعه مدیریت شهری برگزارمی شود از چهارشنبه شب گذشته با کاشت ۲۲نهال بلوط در بوستان ولایت آغاز به‌کار کرد و قرار بود امروز به پایان برسد. محمدهادی حیدرزاده، رئیس ستاد محیط‌زیست شهرداری تهران دراین باره به ایسنا گفت: استقبال خانواده‌های مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۹و دیگر مناطق شهر تهران به‌دلیل محتوای برنامه‌های آموزشی در غرفه‌های مناطق و سازمان‌های مرتبط با خدمات شهری چشمگیر بوده و ما را در استمرار جشنواره مصمم کرده است.

وی افزود: هدف از برگزاری دومین دوره جشنواره محیط‌زیست شهری آموزش مردم با هدف جلب مشارکت آنها در برنامه‌های شهری به‌خصوص محیط‌زیست و مدیریت پسماند بوده است تا در آینده مردم خود مسئولیت حفظ محیط‌زیست و پاکیزگی شهر را بر عهده گیرند. وی اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این جشنواره توجه به نسل کودک و نوجوان است زیرا آنها در آینده‌ای نه‌چندان دور شهروندانی هستند که در حفظ فرهنگ مدیریت سبز در شهر بسیار تأثیرگذارند.به اعتقاد وی مشارکت مردم در حفظ محیط‌زیست و آموزش آن به کودکان امروز می‌تواند به روشی تبدیل شود که پیروی از این روش نه‌تنها برای امروز خود سود تولید می‌کند، بلکه موقعیت آینده خود را نیز تثبیت می‌کند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.