تمدید مهلت ارسال اثر به کارگاه پوستر مخابرات

هنر > تجسمی
مهلت ارسال آثار هنرمندان برای شرکت در نخستین کارگاه عملی پوستر با موضوع “مخابرات” به مدت ۵ روز تا سه‌شنبه ۲۵ مهرماه تمدید شد.

به گزارش همشهری آنلاین، نیره حقیقی، مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران که مسئولیت برگزاری این کارگاه را بر عهده دارد با بیان مطلب فوق افزود: ستاد برگزاری کارگاه پوستر با موضوع مخابرات در آخرین جلسه خود و با هدف ارائه فرصت بیشتر برای مشارکت هر چه گسترده تر هنرمندان، تصمیم بر تمدید مهلت ارسال آثار گرفت.

او ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ اثر از ۵۰ هنرمند توسط دبیرخانه دریافت شده است.

حقیقی گفت: ارسال حداکثر پنج نمونه از پوسترهای طراحی شده قبلی هنرمندان در قطع ۵۰۰ در ۷۰۰ پیکسل با فرمت JPEG همراه با بیوگرافی، نشانی و تلفن تماس به پست الکترونیک tciposter@gmail.com یا tciposter@yahoo.com از مهمترین شرایط ارزیابی هنرمندان برای دریافت مجوز ورود به کارگاه است.

مدیر آموزش شرکت فرهنگ فیلم تهران با اشاره به اینکه حداکثر ۲۰ نفر از هنرمندان برای حضور در کارگاه عملی طراحی پوستر دعوت خواهند شد، گفت: در این کارگاه که در آبان ماه سالجاری در نگارخانه ایوان و به مدت ۳ روز برگزار می‌شود، هنرمندان به طراحی پوسترهای مورد نظر با موضوعات مشخص پیرامون «مخابرات» پرداخته و پس از آن، پوسترهای برتر انتخاب و آثار خلق شده در نمایشگاه گروهی به نمایش گذاشته خواهند شد.

او افزود: به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهینامه حضور و به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی توسط شرکت مخابرات ایران اهداء خواهد شد.

به همراه داشتن لپ تاب در طول برگزاری کارگاه برای هر نفر الزامی است.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن‌های ۲۶ و ۸۸۶۶۵۵۲۵ تماس بگیرند یا به ‌سایت www.farhangfilm.com مراجعه کنند.


RSS
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.