تمرکز ب.ام.و بر بازار الکتریکی ها

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 تمرکز ب.ام.و بر بازار الکتریکی ها

تمرکز ب.ام.و بر بازار الکتریکی ها

ممتازنیوز: خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو اعتقاد دارد که تنها راه برای موفقیت در بازار آینده خودروها تمرکز بر صنعت خودروهای الکتریکی است.

به گزارش ممتازنیوز، خودروساز آلمانی بی.ام.دبلیو اعتقاد دارد که تنها راه برای موفقیت در بازار آینده خودروها تمرکز بر صنعت خودروهای الکتریکی است.
هربرت دیز مدیر ارشد بخش تحقیق و توسعه بی.ام.دبلیو اعتقاد دارد آینده در گرو خودروهای الکتریکی خالص است هر چند در حال حاضر چندان به این خودروها مشتریان روی خوش نشان می‌دهند.
او در این مورد می‌گوید:” اروپا پنج تا هفت سال از بقیه جهان جلوتر است زیرا در این جا مقررات سختگیرانه تری برای استاندارد آلودگی هوا در حال تصویب و پیگیری است زیرا قانون بسیار سخت گیرانه درصد الودگی کمتر از ۹۵ گرم در هر کیلومتر برای گازهای گلخانه ای را تا سال ۲۰۲۰ به تصویب رسانده اند که در مقایسه با چین که ۱۱۹ گرم در هر کیلومتر و ژاپن که ۱۱۷ گرم در هر کیلومتر است در حالی که در ایالات متحده برای سال ۲۰۲۵ در حدود ۱۰۲ گرم در هر کیلومتر برنامه ریزی شده است”.
البته او عقیده دارد که چالش واقعی همان ۹۵ گرم در هر کیلومتر است زیرا رسیدن به این رکورد برای خودروهای بنزینی تا ۲۰ سال آینده و حتی در ۹۹ گرم در هر کیلوتر نیز دشوار است و برای همین باید بر خودروهای برقی تکیه کرد”.
به هر حال خودروهای الکتریکی آینده بازار اتومبیل است و بی.ام.دبلیو با تمرکز بر بازار خودروهای هیبریدی همانند i8 نشان داده است که برنامه مدونی برای این امر و توفیق در آن دارد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.