تمسخر فعالیت های گلشیفته فراهانی در شبکه های ماهواره ای

تمسخر فعالیت های گلشیفته فراهانی در شبکه های ماهواره ای

به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مانوک خدابخشیان تحلیلگر سیاسی-اجتماعی تلویزیون ماهواره ای “اندیشه” (Andishehtv) یکشنبه هشتم مرداد (July.29) با اشاره به ماجرای پیام اینترنتی “هومن مجد” ژورنالیست ایرانی تبار، به “نازنین افشین جم” معشوقه ایرانی الأصل وزیر جنگ کانادا، که با حواشی فراوان و تکذیبیه آقای مجد همراه شد، اظهار داشت:

«ایشان [مجد] که قد بلندی دارد، خیلی علاقمند است خودش را شیک و هالیوودی نشان بدهد. یک دستبند سبز هم دارد که نشان بدهد طرفدار سبزهاست. او دائم از این استودیو به آن استودیو می رفت که خود را به عنوان مترجم خاتمی یا احمدی نژاد معرفی کند. ما که نفهمیدیم برای چه کسی کار می کرد، ولی مسلما با دستگاه های امنیتی ارتباط دارد. به هر حال این آقا، خانم نازنین افشین جم را با رکیک ترین واژه ها خطاب قرار داده و به ایشان گفته که “هم… با وزیر جنگ کانادا شما را سیتی زِن [شهروند] کانادا نمی کند، پس برگردید به آغوش بابا!” ؛ البته ایشان بعدا اظهار داشته که اشخاص دیگری با جعل کردن هویت اینترنتی من، این پیغام را گذاشته اند.»

وی ضمن تمجید از معشوقه ایرانی الأصل وزیر جنگ کانادا، افزود: «نازنین یکی از فعال ترین چهره های سیاسی خارج از کشور علیه رژیم بوده است. نگاه نکنید به خانم “گوگوش” و “گلشیفته” که ناگهان اینجا سبز شده اند. نازنین همیشه پیشقدم و خواستار براندازی رژیم بوده و شخصیتی است که در بسیاری از برنامه های تلویزیونی امریکا حضور پیدا می کند و بسیار قوی ظاهر می شود. خشم آقای هومن مجد به این دلیل است که خانم افشین جم می گوید سفارت جمهوری اسلامی در اتاوای کانادا باید تعطیل شود. آقای مجد اگر غیرت مردانگی و ایرانی دارد، چرا برای خانم گلشیفته فراهانی که هنوز از دهات به خارج نرسیده چنان کرد که همه می دانیم، احساس خطر نکرد؟ گلشیفته فراهانی مگر کیست؟ یک هنرپیشه درجه دوم که می خواهد از خودش یک “مدونا” بسازد. یک بدل برای خانم نازنین افشین جم، که آمده تا نسل آینده ایران را فریب بدهد.»

تمسخر فعالیت های گلشیفته فراهانی در شبکه های ماهواره ای

وی ادامه داد: «رژیم در برابر شخصیت های مخالف همیشه یک بدل می سازد. این دخترک نازنین [افشین جم] در واقع به تنهایی داشت جمهوری اسلامی را آزار می داد. مثل نسل عقده ای من نبود که مسائل شخصی و داستان های کهنه را روی تخته سیاه بازنویسی کند.»

خدابخشیان در انتهای سخنان خود که توسط جام نیوز منتشر شده، گفت: «من یک روزی می گفتم “گنجی” بازی نکنید؛ بعد معلوم شد او چه مهره ای است و “کدیور” ، “سروش” و “مهاجرانی” چه کسانی هستند. بدانید هنوز هم دارند از اینها می فرستند. من هنوز هم برای “مجتبی واحدی” و “اردشیر امیرارجمند” هیچ ارزشی قائل نیستم. اینها عددی نیستند و وزنی ندارند که در اپوزیسیون باشند. آقایان ۲۸ سال با رژیم همکاری کرده اند و بعد به اپوزیسیون پیوسته اند. متأسفانه همین ماها هستیم که می گذاریم این ابله ها بیایند و در نقش اپوزیسیون خود را جا بزنند و هر کاری که می خواهند بکنند.»


مهدی موعود,ظهور۱۲,تصویر واقعی شیطان,دجال و فراماسونری

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.