تندر ۹۰ پارس خودرو صداهای غیر عادی ندارد

این خبر امروز یکشنبه ۱۴ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

تندر ۹۰ پارس خودرو صداهای غیر عادی ندارد

عصر خودرو : تندر۹۰ ازجمله خودروهایی است که به واسطه تعامل خودروسازان داخلی و نماینده ایرانی شرکت رنو (رنوپارس) از تولیداتی محسوب می گردد که درمقابل دیگر محصولات خودروسازان از افت تولید کمتر و درمقابل با افزایش فروش در بازار مواجه شده است.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از عصر ایران تولید این خودرو در هر دو شرکت خودروساز ایران سبب افزایش رقابت بین ایران خودرو و سایپا در تولید و عرضه و همچنین افرایش کیفی این محصول به مشتریان شده است، به طوری که تندر۹۰ تولیدی در دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو از لحاظ کیفی با فاصله بسیار کمی از هم تولید می شوند.
این دو خودرو معمولا به خاطر نبود نمرات منفی در معیارهای گزارش تفسیری کیفی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران معمولا رتبه های بالای این جدول را با فاصله بسیار کمی از خودروهای لوکس و گران قیمت در اختیار دارند.
براساس گزارش تفسیری های به دست آمده از بازار خودرو، تندر۹۰ پارس خودرو با قیمتی بالاتر از همتای ایران خودرویی خود به فروش می رسد. ولی این مساله تاثیر خاصی بر فروش این محصول نداشته است و فروشندگان خودرو بر تقاضا و فروش بیشتر محصول تولیدی پارس خودرو اذعان دارند.
بر این اساس تندر۹۰ پارس خودرو در آخرین جدول ارزشیابی کیفی منتشره توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در معیارهای تجهیزات الکتریکی و صداهای غیرعادی از همتای آبی پوش خود بهتر بوده است و با در نظر داشتن عملکرد موتوری تقریبا مشابه، برتری تندر۹۰ پارس خودرو در این معیارها را می توان یکی از دلایل استقبال بیشتر از این خودرو برشمرد.
در هر صورت تندر ۹۰ از جمله خودروهایی است که با توجه به تشدید تحریمات از سوی کشورهای غربی توانسته است با تولید خوب نسبت به دیگر خودروها همراه شود و رقابت در این محصولات سبب شده است که سیر کیفی این خودرو هر ماهه رشد محسوسی داشته باشد و این رقابت در پایگاه اینترنتی های تولیدی هم به سود مصرف نماینده و هم به سود تولید نماینده بوده است.

یکشنبه ۱۴ آبان   ۶:۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.