تنها ˝سردار مهر و ماه˝ بر صحنه می‌ماند

۲۰م دیماه ،

در ایام وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)؛

نمایش ˝سردار مهر و ماه˝ در روزهای پایانی هفته جاری (۲۱ و ۲۲ دی ماه) و ایام وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) به شکل دو اجرایی به کار خود در تالار وحدت ادامه خواهد داد.

به گزارش هنرآنلاین، در حالی که تالار های نمایشی روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۱ و۲۲ دی ماه) به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص)،‌ شهادت امام حسن مجتبی (ع) وهیچ اجرایی را به صحنه نمی‌برند، نمایش “سردار مهر وماه” نوشته محمدرضا کوهستانی و به کارگردانی حسین پارسایی به صورت دو اجرایی در نوبت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۰ در تالار وحدت میزبان تماشاگران خود خواهد بود.

پیش از “سردار مهر و ماه” میزبان هنرمندانی همچون علی رفیعی، مسعود فروتن، هادی مرزبان، قطب‌الدین صادقی،‌ شماسی،‌ همت، شاپوری،‌ فرشید مصدق، دانیال حکیمی،‌ حمید مظفری،‌ فرشید ابراهیمیان، فرزانه کابلی، بهروز غریب‌پور، ایرج نوذری، محمود عزیزی، محمدرضا خاکی، سهیلا نجم، مریم معترف، سهرا ب سلیمی و … بوده است.

در این نمایش کوروش سلیمانی و سعید داخ بازیگر، سیامک احصایی طراح صحنه و نادر رجب‌پور طراح حرکت، آتیلا پسیانی مشاور کارگردان می باشند.

همچنیندر این اثر نمایشی قطعات اشعاری توسط محمدرضا کوهستانی سروده و برای صحنه نمایش تنظیم شده که با آواز حمیدرضا نوربخش همراه می‌شود.

“سردار مهر و ماه”، روایت پر رمز و راز دستان سرداری است که بر خاک می‌افتد تا به جای وصال مشکی آب، دریایی از حقیقت به خیمه‌ها برسد. آن سان که تا ابد دهر تمام تشنگان حقیقت، سیراب مشک دریایی سقایی تشنه لب گردند…

انتهای پیام/۵۲/۵۳


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.