تنها فعالیت حزبی من در حزب “جمهوری اسلامی”/ مایل به همکاری در حزب فراگیر اصلاح‌طلبان هستم

اردیبهشت ۱۴۰۳

اشرفی‌اصفهانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

یک فعال سیاسی اصلاح‌طب گفت: تنها فعالیت حزبی من در حزب جمهوری اسلامی و همکاری با بزرگان سیاسی کشور بود، اما در صورت تشکیل حزب فراگیر قطعا به فعالیت و همکاری در چنین حزبی خواهم پرداخت.

“حجت‌الاسلام محمد اشرفی اصفهانی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نحوه فعالیت احزاب در ایران اظهار داشت:  چگونگی فعالیت احزاب در قانون اساسی، وزارت کشور و کمیسیون ماده ۱۰ احزاب به طور مشخص ذکر شده است.

وی افزود: هر کشوری برای موفقیت خود نیازمند تشکیل احزاب بر مبنای سوابق، تعهد، تخصص و تجربه اشخاص است تا در زمان انتخابات گزینه‌های اصلح خود را به مردم معرفی کند.

این فعال سیاسی با اشاره به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در کشور، خاطرنشان کرد: امیدواریم در دولت کنونی موفق به تشکیل حزب فراگیر بر مبنای تخصص و تعهد در جناح های مختلف سیاسی باشیم تا از این طریق آرمان‌ها و اهداف فعالان سیاسی در قالب حزب محقق شود.

وی ادامه داد: تشکیل حزب فراگیر منوط به کمک‌های فکری، فرهنگی، مالی و سیاسی دولت به احزاب است تا بتوانند از این طریق با استفاده از اشخاص علاقمند و متعهد، بدون در نظر گرفتن احساسات شخصی، در جهت آرمان‌ها گام برداریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب بیان داشت: تشکیل حزب فراگیر صددرصد با حمایت‌ها و پیگیری‌های نمایندگان،‌ دستگاه‌های اجرایی و فعالان سیاسی در کشور در آینده‌ای نزدیک امکان‌پذیر است.

“حجت‌الاسلام اشرفی‌اصفهانی” به فعالیت خود در حزب “جمهوری اسلامی” در اوایل انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: تنها فعالیت حزبی من در حزب مذکور و همکاری با بزرگان سیاسی کشور بود، اما در صورت تشکیل حزب فراگیر  قطعا به فعالیت و همکاری در چنین حزبی خواهم پرداخت.

گفتنی است؛اشرفی اصفهانی، فرزند شهید آیت الله اشرفی‌اصفهانی در جریان تحصن روحانیون و علما در مسجد دانشگاه تهران در سال ۵۷ برای بازگشایی فرودگاه مهرآباد و بازگشت امام (ره) حضور داشته است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.