تنها قشری که افتخار تاسیس به دست امام(ره)را دارد،بسیج دانشجویی است

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع شرکت کنندگان درهفتمین اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران گفت: تنها قشری که افتخار تاسیس به دست حضرت امام خمینی (ره) را دارد بسیج دانشجویی است

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، نشست تشکیلاتی سه روزه از تاریخ ۲۳ لغایت۲۵ مهر در محل اردوگاه شهید رجایی کرج با حضور محمد ودود حیدری(رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور)، مهدی اسماعیل تبار (استاد دانشگاه و کار‌شناس رسانه)، سید هادی سید افقهی(کار‌شناس سیاست خارجی) و مجید درویشی(مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران) برگزارشد.


محمد ودود حیدری در جمع شرکت کنندگان درهفتمین اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران گفت: تنها قشری که افتخار تاسیس به دست حضرت امام خمینی (ره) را دارد بسیج دانشجویی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) خطاب به بسیجیان این گونه فرمودند: “فرزندان بسیجی‌ام در مراکزشان، از انقلاب و اسلام دفاع کنند و پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی و نه غربی باشند.” این ماموریت بسیج دانشجویی است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه دفاع از انقلاب و اسلام، یعنی دفاع از سیاست، علم، فرهنگ و اجتماع، کار جهادی،اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های کسی که در بسیج مدیریت می‌کند را مدیر مردمی و در صحنه بودن است.


مجید درویشی درمراسم افتتاحیه هفتمین نشست تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاههای استان تهران گفت: یکی از اهدافی که در این نشست تشکیلاتی دنبال می‌کنیم، ایجاد فضای یکدلی و همدلی در بین مسولین حوزه‌های بسیج دانشجویی استان است.

وی با بیان اینکه همه ید واحدی هستیم که در کنار هم بایستی ماموریت‌هایمان را بنحو شایسته انجام دهیم،تصریح کرد: فعالیت بصورت جزیره‌ای خروجی مطلوبی را نداشته و در سایه وحدت است که تنها توانسته نتیجه بگیریم که حوزه‌های بسیج در دانشگاه‌ها بایستی هم افزایی لازم را با یکدیگر داشته  و نقاط قوت خود را قوی‌تر و ضعف‌های همدیگر را پوشش دهند.
 
لازم به ذکر است که در این نشست انتخابات شورای تبیین مواضع برگزار که اسامی منتخبین به شرح زیر می‌باشد: ایمان ایرانی، هادی حفیظی، ابولقاسم هوشمند، مسعود اعتمادی، یاسر جنگی، رضا هاشمی، مرتضی دهقان و خانم آمنه جهان تیغ.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.