تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه ایران، به منظور رهایی از انزوا در منطقه است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: تهدیدات بی‌اساس و بی‌پایه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران واهی بوده و نشانگر تلاش‌های سران این رژیم غاصب به منظور خروج از انزوا در منطقه است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تهدیدات رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ایران، گفت: این رژیم غاصب می‌داند که توانایی حمله به جمهوری اسلامی ایران را ندارد اما برای اینکه حضور خود را در صحنه نشان دهد و در سطح بین المللی مطرح باشد، اقدام به تهدیدهای بی اساس و بی پایه علیه کشورمان کرده است.

وی افزود: سران رژیم جعلی صهیونیستی و دیگر دولتمردان غربی می‌دانند که این تهدیدات تنها در حد شعار بوده و جز تلاش این رژیم غاصب برای مطرح کردن خود در منطقه کاربرد دیگری نخواهد داشت، به همین منظور دولتمردان این رژیم جعلی به دنبال ایجاد جنگ روانی و آشوب بین مردم بوده و در اجرای این تهدیدات واهی پشتوانه ای نخواهند داشت.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت غرب و به ویژه آمریکا از اهداف خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی علیه ایران، سرسپردگی و تعهدات بنیادین آنها را در حمایت از این رژیم جعلی ثابت می کند، اما تمام جهان می‌داند که این تهدیدات عملی نبوده و انگیزه اصلی این رژیم از این اقدامات فقط به منظور خروج از انزوا در منطقه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.