تهدید نظامی علیه ایران جنگ روانی است/ اطاعت محض از رهبری تنها راه سعادت سپاه

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رفیقدوست از فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس صبح امروز پنجشنبه در حاشیه کنگره سرداران و ۴ هزار شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه در تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت برگزاری بزرگداشت سپاه پاسداران گفت: شهدای سپاه پاسداران مسئولیت سنگینی در دوران دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: مهمترین ویژگی رزمندگان سپاه در دفاع مقدس این بود که از فرمانده، فرمانبر و پشتیبان همه در خط مقدم حضور داشتند و در پرواز به سوی خدا با هم مسابقه می دادند.

رفیقدوست با بیان اینکه سپاهی که بنده بنیانگذار آن بودم سپاه ولایت و امامت بود، گفت: اگر سپاه نباشد کشور نیست به شرطی که همان گونه که در زمان امام خمینی (ره) سپاهان فدایی بودند امروز نیز فدایی رهبر معظم انقلاب باشند و تا آخرین نفس ثابت قدم بمانند.

وی تاکید کرد: تنها راه سعادت سپاه اطاعت محض از رهبری است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه سپاه پاسداران در سالیان اخیر دستاوردهای فراوانی داشته است، گفت: سپاه پاسداران با تشکیل بسیج و آموزش دهها میلیون نیروی آماده رزم ان شاء الله همان سپاه اول انقلاب خواهد بود.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه دستاوردهای موشکی و هوافضای سپاه را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: یکی از مهمترین برکات هشت سال دفاع مقدس این بود که ما از اول فهمیدیم انقلاب اسلامی ماهیتی دارد که مورد پذیرش استکبار قرار نخواهد گرفت.

رفیق دوست تصریح کرد: خودکفایی دفاعی ایران از اوایل جنگ شروع شد و بنده خبر قطعی دارم امروز ممکن است جمهوری اسلامی ایران در برخی حوزه ها نیاز اقتصادی داشته باشد اما در صنایع دفاعی حتی در مواد اولیه از فشنگ تا موشک قاره پیما و هواپیما هیچ نیازی نداریم و برادران سپاهی در ساخت این گونه تجهیزات فعال هستند.

وی با اشاره به برخی تهدیدات علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: تهدیدات نظامی علیه ایران تنها جنگ روانی است و امروز ایران به گونه ای قوی است که دشمنان نمی توانند فکر حمله را به خود راه دهند.

فرمانده سابق دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اولین حرکت نظامی علیه خودش محبوب دل غربی ها و آمریکا یعنی رژیم صهیونیستی را از زمین محو خواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.