تهرانپارس در افزایش قیمت مسکن رکورددار شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

محدوده تهرانپارس رکورددار افزایش قیمت مسکن ۴۰ تا ۵۰ درصدی شد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران گزارشات میدانی حاکی از افزایش قیمت مسکن در محدوده تهرانپارس بوده است.

بر اساس این گزارش قیمت آپارتمان های نوساز در طی چند ماه اخیر در محدوده شرق تهران با رشد ۴۰ تا ۵۰ درصدی قیمت روبرو شده است.
یکی از مشاوران املاک در محدوده تهرانپارس با بیان اینکه قیمت مسکن در چند ماه اخیر رشد قیمت ۴۰ تا ۵۰ درصدی را تجربه کرده است افزود: در دو ماه گذشته قیمت آپارتمان نوساز متری یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بوده اما در حال حاضر به سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در هر مترمربع رسیده است.

بر اساس این گزارش در این محدوده از تهران آپارتمان به ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۴ میلیون تومان در طول سه ماه گذشته رسیده است.

این مشاور املاک با بیان اینکه  در چند ماه گذشته بسیاری از سازندگان به دنبال مشتری پرفروش واحدهای خود بودند گفت: در حال حاضر هیچ کدام از سازندگان آپارتمان املاک خود را به دلیل افزایش قیمت نمی فروشند.
همچنین یکی دیگر از مشاوران املاک در همین محدوده با اشاره به اینکه بسیاری از فروشندگان آپارتمان از فروش مسکن خود می ترسند گفت: بسیاری از فروشندگان معتقد هستند که اگر مسکن خود را بفروشند قادر به خرید مسکن دیگری با همان قیمت نیستند.

وی در ادامه تصریح کرد: خرید و فروش ملک در حال حاضر در رکورد عمیقی به سر می برند بنابراین بسیاری از سازندگان املاک خود را به فروش نمی رسانند.

این مشاور املاک با بیان اینکه نرخ های اعلام شده برای افزایش ملک در سال جاری کاذب بوده گفت: قیمت تمام شده ساخت مسکن بسیار کمتر از قیمت فروش آن است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: قیمت آپارتمام در تهرانپارس که در طول چند ماه گذشته بین یک میلیون تا ۵/۱ میلیون افزایش یافته کاذب و ناشی دخالت واسطه گران بوده است در خصوص تاثیر افزایش قیمت مصالح ساختمانی در بازار مسکن گفت: اثرات افزایش قیمت مصالح ساختمانی بعد از دو سال آشکار می شود و بسیاری از سازندگان افزایش قیمت مصالح ساختمانی را بهانه ای برای رشد قیمت کاذب می دانند.

قیمت مسکن در بازار امروز در محدوده شرق تهران شامل واحدی ۶۰ متری واقع در خیابان جشنواره خیابان امین ۱۰۴ میلیون تومان، ۵۸ متری یک خوابه با تمامی امکانات ۱۴۲ میلیون تومان، ۴۶ متری با تمامی امکانات واقع در تهرانپارس ۱۲۵ میلیون تومان است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.