تهرانی‌ها شهریور ۱۷روز سرکار رفتند!

جامعه

در ماه شهریور با احتساب تعطیلات پنج شنبه و جمعه ۱۴ روز تعطیلی داشتیم و به این ترتیب از یک ماه ۳۱ روزه، تنها ۱۷ روز سرکار رفتیم.

ماه شهریور پرتعطیلی ترین ماه امسال است چون علاوه بر تعطیلات رسمی که در تقویم ثبت شده، تهرانی ها از تاریخ هفتم تا یازدهم هم برای اجلاس کشورهای غیرمتعهد تعطیل بودند به این ترتیب با احتساب روزهای پنجشنبه و جمعه که البته بسیاری از آن هم بین التعطیلی بود تهرانی ها ۱۴ روز تعطیلی در این ماه داشتند و تنها ۱۷ روز کاری را تجربه کردند.

این تعطیلات البته اعتراض بسیاری از افرادی که نمی توانستند به نحو مطلوبی از آن بهره ببرند را هم بلند کرده بود آن ها معتقد بودند تعطیلات زیاد و بدون برنامه این ماه نه تنها کار ساز نبوده بلکه به بسیاری از دعواهای خانوادگی هم دامن زده !و یا حداقل به استراحت بیشتر از نیاز تبدیل شده است.

با اینجال گویا تعطیلات زیاد این ماه قرار است در شش ماهه دوم سال جبران شود. در ۶ ماه دوم سال یعنی از مهر تا اسفند،به جز پنج شنبه ها و جمعه ها،تنها ۸ روز دیگر تعطیلی داریم.

مطابق تعطیلاتی که در تقویم آمده در ماه مهر تعطیلی نداریم و شنبه ۱۳ آبان تعطیل است.همچنین چهارم و پنجم آذر(شنبه و یکشنبه)، ۱۴ دی (پنج شنبه)،۲۳ دی ( شنبه)،۱۰ بهمن( سه شنبه) وبیست و دو بهمن(یکشنبه) جزو تعیطلات رسمی شش ماه دوم امسال هستند.

به گزارش خبرآنلاین؛ روز ۲۹ اسفند امسال هم سه شنبه است که به نظر می رسد از این روز به بعد جزو تعطیلات محسوب شود.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.