تهران ۵ روز تعطیل می شود

جام جم آنلاین: رئیس ستاد برگزاری اجلاس غیرمتعهدها گفت: به مناسبت برگزاری این اجلاس، تهران روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و شنبه ۷ تا ۱۱ شهریور است تعطیل خواهد بود.

علی سعیدلو در پایان جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران افزود: به مناسبت برگزاری این اجلاس، تهران روزهای سه شنبه ، چهارشنبه ، پنجشنبه ، جمعه و شنبه که از هفتم تا یازدهم شهریور است،تعطیل خواهد بود.

وی  اظهار داشت: این تصمیم برای برگزاری هر چه آرامتر این اجلاس گرفته شد.

رئیس ستاد برگزاری اجلاس غیرمتعهدها درباره اقدامات صورت گرفته پیش از برگزاری این اجلاس گفت: کارهای اجرایی و محتوایی انجام شده است و دو سه روز پیش رئیس جمهور از مکان برگزاری اجلاس بازدید کرد.

سعیدلو گفت: دعوت نامه برای حدود ۱۲۰ هیأت ارسال شده و وزارت خارجه نیز از طریق سفرایش این موضوع را پیگیری می کند و تا چند روز آینده مشخص خواهد شد که از هر کشوری در چه سطحی حضور می یابند.

معاون امور بین الملل رئیس جمهور ادامه داد: تاکنون برخی ها از جمله دبیرکل سازمان ملل تمایل خود را برای شرکت در این اجلاس اعلام کرده اند.

وی گفت: قرار است امروز آقای بقایی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز دعوت نامه حضور در این اجلاس را تقدیم رئیس جمهور مصر کند.(فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.