تهمینه میلانی به دنبال ساخت « آتش بس ۲ »

ممتازنیوز:

11-4-19-2116311-4-17-16111img 0040

تهمینه میلانی که در تدارک ساخت فیلم «آتش بس ۲» است، گفت: ترجیح می‌دهیم با همان عوامل صحنه و پشت صحنه «آتش‌بس» کار کنیم در عین حال که قصه این فیلم کاملا مستقل است.

این کارگردان سینما از آغاز پیش تولید این فیلم خبر داد و گفت: در حال حاضر مشغول پیش تولید هستیم و به محض صدور پروانه ساخت فیلمبرداری را آغاز می‌کنیم.

کارگردان «نیمه پنهان» ادامه داد:‌ با تحقیقاتی که کردیم، متوجه شدیم، آمار طلاق بسیار زیاد است و اکثر جوانان ما مشاور خوبی ندارند و در زندگی بسیار سردرگم هستند. با ساخت این فیلم می‌توان دو طرف را از نظر روان‌شناختی به هم نزدیک کرد و موجب کاهش تنش در خانواده‌ها به ویژه آن‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند، شد.

میلانی که پس از چهار سال از ساخت آخرین ساخته سینمایی‌اش، فیلم جدیدی را کلید می‌زند، شرایط تولید را بسیار متفاوت با گذشته عنوان کرد و افزود: هزینه‌ها بسیار بالا رفته است و امیدوارم این امر تنها به ساخت فیلم‌های تجاری محدود نشود.

این کارگردان در پایان سخنانش با ابراز خوشحالی از بازگشت ناصر ملک‌مطیعی به عرصه بازیگری به ایسنا گفت: خوشحالم بعد از ۳۵ سال که در حق بسیاری از بازیگران پیشکسوت ما کوتاهی و جفا شد، جامعه به خود آمد و قدم کوچکی برای جبران بخشی از این صدمات حیثیتی و روانی برداشت. با قدردانی و دلجویی‌ که از ناصر ملک‌مطیعی و پوری بنایی توسط کانون معماران شهر قزوین صورت گرفت، این تابو شکسته شد.

میلانی افزود: بسیار خوشحالم ناصر ملک‌مطیعی با سینما آشتی کرد و امیدوارم ارتباط سایر پیشکسوتان که در طول این سال‌ها با سینما قطع شده بود، نیز مجددا برقرار شود.

ذره بین : تا چند وقت دیگه داریوش مهرجویی هم میاد میگه میخواد دنباله « هامون » رو بسازه !

 

ایسنا


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.