تهیه‌کننده «دکتر سلام»، «خودم می‌تونم» را می‌سازد

تهیه‌کننده برنامه‌ی تلویزیونی «دکتر سلام» از ساخت برنامه‌ی آموزش مهارت‌های فنی در شبکه‌ی آموزش سیما و با همکاری سازمان فنی و حرفه‌یی کشور خبر داد.

به گزارش بی باک به نقل از ایسنا، مجید یوسفی، هدف از ساخت برنامه‌ی «خودم می‌تونم» را آموزش مهارت‌های فنی دانست و گفت: تمامی مواردی که ممکن است روزانه خانواده‌ها با آن درگیر باشند، با یک آموزش ساده‌ قابل تعمیر خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم در کوچک‌ترین کاری که برایشان پیش می‌آید، لزومی ندارد از یک تعمیرکار یا کارشناس استفاده کنند، در این راستا با ساخت برنامه‌ی «خودم می‌تونم» سعی می‌کنیم مهارت‌های فنی را آموزش دهیم که واقعا برای عموم مردم و در هر سنی قابل استفاده باشد.

یوسفی با بیان این‌که «خودم می‌تونم» در چند فاز ساخته خواهد شد، افزود: در فاز اول هر آنچه که فرد به عنوان مهارت‌های اولیه نیاز دارد، به آنها مسلط شود آموزش داده می‌شود.

او هم‌چنین افزود: در این برنامه از سه دکور مجزا استفاده کرده‌ایم که آماده شده‌اند. در هر دکور مهارت‌های خاص آن آموزش داده می‌شود؛ به عنوان مثال در دکور آشپزخانه تعمیر درب کابینت‌ها، جلوگیری از چکه‌ کردن آب و مسائل دیگر که با آموزش ساده قابل تعمیر است، آموزش داده می‌شود.

مجید یوسفی محله در پایان خاطرنشان کرد: «خودم می‌تونم» اکنون مراحل پیش‌تولید خود را می‌گذراند و به زودی برای شبکه‌ی آموزش سیما کلید می‌خورد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.