توئیتر برای افزایش درآمد خود به خرید شرکت‌های کوچک ادامه می‌دهد

۲۵
اردیبهشت

توئیتر برای افزایش درآمد خود به خرید شرکت‌های کوچک ادامه می‌دهد

همکاران سیستم- توئیتر همچنان به خرید شرکت‌هایی که می‌توانند درآمد این شبکه اجتماعی را افزایش دهند، ادامه می‌دهد. در تازه‌ترین مورد، توئیتر شرکت رست انجین (restengine) را که در زمینه بازاریابی از طریق ایمیل فعالیت می‌کند، خریداری کرده است.

به گزارش وب سایت itworld، رست انجین یک شرکت دو و نیم ساله است که به ناشران نرم‌افزارهای اجتماعی اجازه می‌دهد با استفاده از نمودار فعالیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی، محصولات خود را از طریق ایمیل به آنها معرفی کنند. اما حالا این شرکت قصد دارد مهارت خود در زمینه بازاریابی با ایمیل و اتوماسیون بازاریابی را در سطح وسیع‌تر برای افزایش درآمد توئیتر به خدمت بگیرد.

براساس این گزارش، پلت فرم شرکت رست انجین به توئیتر اجازه می‌دهد کاربران خود را بر مبنای فعالیت‌ها و تراکنش‌های اجتماعی‌شان از طریق ایمیل دسته‌بندی کند، آنها را هدف پیام‌های تبلیغاتی ویژه قرار دهد و یا حتی در ارسال برخی پیام‌ها آنها را فیلتر کند. یکی دیگر از کارکردهای این پلت فرم این است که کاربرانی را که علاقه خود به استفاده از توئیتر را از دست داده‌اند، شناسایی و آنها را تشویق به استفاده مجدد از این شبکه اجتماعی کند.

با این حال، شرکت توئیتر خبری از جزئیات قرار داد نداده و به صراحت اعلام نکرده از این شرکت قرار است دقیقاً چه استفاده‌ای شود.

رست انجین اولین شرکتی نیست که در سال ۲۰۱۲ به تملک توئیتر درآمده است. این شبکه اجتماعی در ماه آوریل سال جاری شرکت هات اسپوت را نیز خریداری کرده است. هات اسپوت یک شرکت پژوهشی است که رسانه‌های اجتماعی را مورد تحلیل قرار می‌دهد. این شرکت به توئیتر کمک می‌کند ابزار تحلیلی خود برای افزایش بازدهی تبلیغات را توسعه دهد.

در اوایل سال جاری میلادی نیز شرکت سومیفی از سوی توئیتر خریداری شد. سومیفی چکیده‌ای از اخبار شبکه‌های اجتماعی را از طریق ایمیل، اینترنت یا تلفن همراه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.