توانمندی‌های ایران اوج گرفته است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفاوت دوران حاضر با دوران دفاع مقدس این است که وضعیت دشمنان ما بدتر شده اما توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران اوج گرفته است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیممتازنیوز، سردار جمال‌الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در جمع خبرنگاران حاضر در حاشیه کنگره ۴۰۰۰ شهید و سرداران پشتیبانی و تدارکات اظهار داشت: پیامی که در این کنگره دنبال می‌کردیم تکیه بر توانمندی‌های خود و نصرت الهی بود و همانطور که در دوران دفاع مقدس توانستیم تحریم‌ها را دور بزنیم امروز نیز می‌توانیم این حرکت را انجام دهیم با دو تفاوت بزرگ که در آن دوران جنگ بود و دشمنان ما قدرتمندتر بودند اما امروز جنگ نیست و وضعیت دشمنان ما بدتر شده است اما الان توانمندی‌های ما اوج گرفته است.

وی با اشاره به تحقق همه اهداف این کنگره افزود: الحمدالله با حضور خانواده محترم شهدا،‌ مسئولین نظام، ریاست محترم مجلس، دست‌اندرکاران و یادگاران دفاع مقدس همه اهداف این کنگره محقق شده است.

سردار آبرومند درباره تداوم این کنگره در آینده تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم که یادواره‌های استانی تداوم داشته باشد و کنگره شهیدان و سرداران پشتیبانی سپاه نیز در سالهای آتی ادامه داشته باشد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برنامه سرکشی‌ به خانواده‌های شهدا به طور مداوم در برنامه این مجموعه است تا به صورت استانی نیز استمرار داشته باشد و در این باره مسئولین پشتیبانی سپاه در همه استان‌ها موظف شده‌اند این برنامه را به طور مستمر ادامه دهند.

انتهای پیام/

پ۲

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.