تور اختصاصی کاخ سفید توسط میشل اوباما+تصویر

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

میشل اوباما، بانوی اول ایالات متحده، وقت بسیاری برای تفریح و سرگرمی ندارد، ولی در همان اوقات کوتاه هم ترجیح می دهد سریال محبوبش یعنی داونتون ابی (Downton Abbey) را تماشا کند

به گزارش دیلی میل احتمالاً علاقه میشل به این سریال بریتانیایی آنقدر بسیار بوده که او در تصمیم گرفت کل بازیگران این سریال را به کاخ سفید دعوت کند تا بطور اختصاصی از کاخ بازدید کنند.

جیم کارتر، یکی از بازیگران این سریال که نقش قصاب را بازی می کند، گفت که کل بازیگران از سوی میشل دعوت شدند تا به میزبانی او از کاخ ریاست جمهوری دیدن کنند. او در مصاحبه با STV Entertainment اسکاتلند گفت که خدمتکار شخصی میشل از آنها پذیرایی کرد، در حالیکه خود میشل همه جای کاخ را به بازیگران نشان می داد.
شاید میشل شباهت هایی بین خانواده خودش و خانواده اشرافی کراولی و نحوه رسیدگی به اتفاقهای بزرگ در تاریخ دیده که سبب شده چنین دعوتی از آنها بکند. سریال تلویزیونی داونتون ابی از سال ۲۰۱۰ در بریتانیا پخش شد و یک سال بعد که در شبکه PBS ایالات متحده پخش شد، تبدیل به یکی از پربیننده ترین سریال های دنیا شد.
 

این سریال جوایز بسیاری از جمله یک جایزه گلدن گلوب و یک جایزه امی برای بهترین سریال یا فیلم سینمایی کوتاه را از آن خود کرده است. فصل چهارم این سریال از ماه ژانویه ۲۰۲۲ در ایالات متحده پخش خواهد شد


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.