توزیع گوشت مرغ در ۱۹۵ فروشگاه زنجیره ای رفاه سراسر کشور

‘محمدرضا رشیدی’ روز دوشنبه در نشستی با خبرنگاران نرخ تعیین شده برای توزیع مرغ در تهران را هر کیلوگرم چهار هزار و ۶۵۰ تومان اعلام کرد و افزود: این نرخ در استان های مختلف متفاوت است.

وی توضیح داد: حجم مرغ عرضه شده در استان ها به فراخور تقاضا خواهد بود و قیمت آن نیز متفاوت است، به نحوی که به عنوان مثال هر کیلوگرم مرغ در استان خراسان رضوی پنج هزار و ۲۰۰ تومان و برخی استان ها چهار هزار و ۶۰۰ تومان عرضه می شود.

بر اساس برخی برآوردها، مصرف ماهانه مرغ کشور ۱۲۰ هزار تن است.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در باره توزیع گوشت منجمد در شعب این فروشگاه نیز عنوان کرد: گوشت هایی که قبلا وارد شده، هر کیلوگرم ۹ هزار و ۷۰۰ تا ۹ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه می شود، اما در باره واردات جدید هنوز نرخ ها مشخص نیست.

** سبد تخفیفی فروشگاه های زنجیره ای رفاه

رشیدی گفت که همزمان با ماه مبارک رمضان از ۲۵ تیر ماه تا ۲۰ مرداد ماه اقلام تخفیفی فروشگاه های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور عرضه می شود.

وی افزود: بر این اساس پنج نوع ماکارونی، ورمیشل، اسپاگتی، حبوبات، نوشیدنی های میوه ای، گازدار و بدون گاز، خرما، ادویه جات، لبنیات به ترتیب ۲۰ تا ۲۵، ۲۰ تا ۳۰ ، ۱۵ تا ۲۵ ، ۱۷ تا ۲۴ ، ۲۰و ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه گفت: اقلام سلولزی(دستمال کاغذی)، شوینده ها، محصولات بهداشتی، خشکبار، روغن ها(زیتون، ذرت، جامد، مایع)، کنسروها، زیتون و فرآورده های مرتبط به ترتیب ۲۳ تا ۲۵، ۱۵ تا ۲۲ ، ۲۰ ، ۲۰، ۱۵ تا ۲۵ ، ۱۲ تا ۱۵، ۱۲ تا ۲۵ درصد تخفیف به فروش می رسد.

وی این موضوع را نیز توضیح داد که رب و ترشی جات، عسل و مرباجات و چای به ترتیب با ۱۵ تا ۲۰ ، ۱۵ تا ۲۰ و ۱۲ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می شود.

وی گفت که در سبد توزیع فروشگاه های زنجیره ای رفاه دو برند برنج ایرانی از ۱۴ تا ۱۵ درصد تخفیف به فروش می رسد.

** صدور ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار فاکتور

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بخش دیگری از سخنان خود میزان صدور فاکتور در فروشگاه های زنجیره ای رفاه را ماهانه یک میلیون و ۸۰۰ هزار عدد بیان کرد.

به گفته رشیدی، در شش ماهه گذشته برای ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر فاکتور صادر شده است.

** افزایش تعداد فروشگاه ها

وی گفت که به مناسبت نیمه شعبان ۱۲ فروشگاه رفاه در استان های یزد (چهار)، اصفهان (سه) و استان های مازندران، خراسان رضوی، گلستان، قزوین و فارس به ترتیب هر کدام یک فروشگاه راه اندازی شده است.

رشدی عنوان کرد: راه اندازی ۲۰ شعبه جدید جزو برنامه های جدید فروشگاه های زنجیره ای رفاه است.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه در بخش دیگری از این نشست خبری در باره تاثیر راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی بر وضعیت فروش، فروشگاه های رفاه گفت: راه اندازی این فروشگاه ها نه تنها چالشی برای ما ایجاد نکرده بلکه فرصت تبدیل شدن به رقابت سالم را فراهم کرده است.

وی افزود: فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی نه تنها موجب کاهش بازار فروش می شود، بلکه ایجاد فروشگاه ها و برندهای مختلف آشنایی بیشتر مردم با فروشگاه ها را فراهم کرده و باعث کسب سهم بیشتری از بازار می شود.

اقتصام **۱۶۰۱**۱۵۹۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۴۲۹۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.