توسعه اجتماعی شهر با فعال سازی ساب پورتال محلات تهران محقق می گردد

فروردین ۱۴۰۳

قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر توسعه اجتماعی شهر ، گفت : تحقق این رویکرد اجتماعی و فرهنگی با فعال سازی ساب پورتال محلات پایتخت از طریق استفاده از ظرفیت های مردمی محلات و بسیج این توانمندی ها در قالب یک پروژه عظیم فرهنگی امکان پذیر می گردد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین میثم امرودی  در مورد نقش مدیران آی تی محلات در ایجاد یکپارچگی فعالیت های خانه های ۱۴ گانه ، اظهار کرد : نقش کارگروه ها و کانون های مختلف محلات تهران بسیار مهم و اثرگذار است .
 
وی خواهان تلاش مدیران آی تی در هماهنگی با مدیران محله برای ارتقای وضعیت سراهای محله و ارتقای خدمت رسانی به شهروندان شد و برنامه ریزی را وظیفه مدیریت راهبردی عنوان کرد و افزود : برنامه ریزی های مربوط به طرح های کلان اجرایی از سوی ما انجام می گردد اما بنا داریم سازماندهی ، هدایت، کنترل و ارزیابی برنامه ها را به خود محلات واگذار کنیم و در این میان مدیران آی تی محلات می توانند با ایجاد ابزار مناسب و پایه گذاری سبکی تازه، نسبت به انجام این امور اهتمام ورزند.
 
حجت الاسلام امرودی با بیان اینکه مقایسه، هدایت و کنترل خانه های ۱۴گانه محلات از طریق ساب پورتال ها امکان پذیر است،  گفت: باید در به روزرسانی ساب پورتال محلات به عنوان ویترین محله و هویت بخشی فرهنگی و اجتماعی به محله خود بکوشیم.
 
وی با تاکید بر لزوم امکان معرفی پایگاه اینترنتی محله به همراه تصاویر نقاط مختلف آن، اذعان کرد: با به روزرسانی ساب پورتال محلات تهران،  امکان محله گردی مجازی حتی از سوی کاربران جهانی نیز میسر می گردد.
 
قائم مقام معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تصریح کرد: شهرداری تهران با راه اندازی ساب پورتال های محلات پروژه عظیمی را کلید زده که در این راستا بنا دارد از ظرفیت های مردمی محلات تهران استفاده کند و با بسیج این توانمندی ها این یک پروژه عظیم فرهنگی را به سرانجام برساند.
 
حجت الاسلام امرودی افزود: باید تمام ۳۷۴ ساب پورتال محلات با یکدیگر هماهنگ باشند و به صورت یکپارچه در مسیر دستیابی به اتفاق بزرگ اداره اجتماعی شهر تهران و واگذاری امور شهر به مردم گام بردارند. /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.