توسعه بیداری اسلامی، حلقه محاصره دور ابرقدرت ها را تنگ تر می کند

به گزارش ایرنا، سردار ‘علی شمشیری’ در همایش سالانه بسیج مهندسین استان اصفهان، افزود: دو دیدگاه بیداری اسلامی و تغییرات آمریکایی در خصوص انقلاب های مردم منطقه مطرح است که دومی آن مردود است.

وی اظهارداشت: آنچه منصفان داخلی و خارجی به آن اذعان دارند این است که بطور قطع انقلاب های منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران محقق شده است.

مشاور وزیر دفاع با اشاره به تلاش ۲۰۰ ساله ملت های عرب برای مقابله با استکبار، تصریح کرد: هیچکدام از کشورهای عربی در این تلاش ۲۰۰ ساله نتوانستند ایده های خود را پیاده کنند.

وی با بیان اینکه تنها کسی که توانست ایده اسلام ناب را در زمینه حکومت دینی پیاده کند، امام خمینی (ره) بود، خاطرنشان کرد: امروز مردم منطقه با تاسی به انقلاب اسلامی ایران بیدار شده اند.

سردار شمشیری با اشاره به پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه و حماس و جهاد اسلامی در جنگ ۲۲ روزه، گفت: این دو جنگ معادلات بین المللی را تغییر داد و هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

دستیار و مشاور وزیر دفاع افزود: این پیروزی ها با حمایت جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و دشمن را به فکر انداخت تا نفوذ رو به رشد ایران اسلامی را محدود کند.

وی به تلاش جبهه عربی و غربی برای گفت و گو با ‘بشار اسد’ برای کمرنگ کردن رابطه خود با ایران و حزب الله اشاره کرد و افزود: در این گفت و گو ها رییس جمهوری سوریه از تهدیدها، تطمیع ها و پیشنهادات این جریان متاثر نشد.

مشاور وزیر دفاع، نقش سوریه به عنوان واسطه تعیین کننده جبهه مقاومت را حایز اهمیت دانست و گفت: آمریکا و کشورهای غربی برای مقابله با سوریه از گروه های تروریستی داخل این کشور حمایت کردند.

سردار شمشیری با اشاره به پاکسازی دمشق، گفت: به یاری خدا تا چند روز دیگر ‘حلب’ نیز پاکسازی خواهد شد و آرامش به سوریه باز می گردد.

دستیار و مشاور وزیر دفاع خاطر نشان کرد:توطئه ها همچنان ادامه دارد، زیرا جنگ خیر و شر تمام شدنی نیست.

/۷۱۳۴/۱۰۴۲/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۵۸۹۲۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.