توسعه سیاسی و اقتصادی باید به موازات یکدیگر پیش رود

فروردین ۱۴۰۳

عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: توسعه سیاسی و توسعه اقتصادی باید به موازات یکدیگر پیش رود و همانطور که در انقلاب اسلامی “استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” همسوی یکدیگر حرکت کردند، این دو مفهوم نیز نباید در عرض هم قرار گیرد.

“احمد نیک فر” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، ضمن پرداختن به مبحث توسعه سیاسی و اقتصادی در کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه مباحث اقتصادی از جمله مشکلات کشور قلمداد می‌شود، لذا توسعه فرهنگی و سیاسی باید همگام با توسعه اقتصادی پیش برود.

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به دوره اصلاحات که صرفا توسه سیاسی مدنظر قرار گرفته شد، بیان کرد: نباید با افراط و تفریط در توسعه سیاسی دیگر جنبه‌های توسعه یک کشور نادیده گرفته شود.

وی با اشاره به تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: تنها مردمی در دنیا هستیم که در تعیین سرنوشت خود دخالت داریم؛ بنابر این اساس نقش آفرینی در صحنه‌های سیاسی از سوی مردم جامعه منجر به پایدار ماندن انقلاب اسلامی و مباحث فرهنگی و سیاسی سبب استحکام جمهوری اسلامی ایران شده است.

نیک فر با بیان اینکه توسعه سیاسی باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: توسعه سیاسی مبتنی بر مردم سالاری دینی باید همیشه به اجرا در آید.

عضو جامعه اسلامی مهندسین خاطر نشان کرد: توسعه سیاسی و توسعه اقتصادی باید به موازات یکدیگر پیش رود و همانطور که در انقلاب اسلامی  ” استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی” همسوی یکدیگر حرکت کرد، این دو مفهوم نیز نباید در عرض هم قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.