توسعه کمی وکیفی مدارس شاهد با قدرت ادامه می یابد

۲۴اردیبهشت،

وزیر آموزش وپرورش از ادامه توسعه کمی و کیفی مدارس شاهد با قدرت تمام خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  دکتر حاجی بابایی دیروز در گردهمایی رئیسان و کارشناس مسئولان امور شاهد و ایثارگران ادارات آموزش وپرورش سراسر کشور با بیان اینکه متولیان مدارس شاهد باید ضمن هماهنگی با دیگرنهادها و سازمان های ذی ربط در توسعه کمی و کیفی مدارس شاهد بکوشند، گفت : کارشناسان و مسئولان امور شاهد باید برخورد بسیار سازنده و قوی با مدیران مدارس داشته باشند و مدیران این مدارس نیز شان و جایگاه ویژه خود را در مجموعه مدیران دیگر دستگاه های اجرایی در هر منطقه حفظ کنند .
 
حاجی بابایی با تاکید بر اینکه جاذبه های مدارس شاهد آنقدر باید بالا برود که کارکنان ستادی نیز کار در این مدارس را افتخار بدانند ، افزود : تمام تلاش  ما در راستای تغییر نگاه جامعه به جایگاه آموزش وپرورش  بوده است و می کوشیم تا به این وزارتخانه هویت و شکل دانشگاهی بدهیم.
 
وزیر آموزش وپرورش با تاکید بر اینکه آماده صدور مجوز راه اندازی واحدهای جدید مدارس شاهد  هستیم ،گفت : مدارس شاهد باید در بهترین فضاهای آموزشی و با قوی ترین کادر ونیروی انسانی فعالیت  کنند.
 
دکتر حاجی بابایی با قدردانی از تلاش ها و فعالیت های مدیران وکارکنان مدارس شاهد اظهار امیدواری کرد که مجموعه دانش آموزان و فرهنگیان شاغل در امور شاهد وایثارگران  در خلق حماسه سیاسی و حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری موفق و پیروز باشند ./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.