توسعه مهارت آموزی لازمه توسعه بخش خصوصی است

۱۹اردیبهشت،

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: توسعه بخش خصوصی توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه و ارتقا دانش و نگرش جوانان به مهارت آموزی از برنامه‌های کاری استان تهران در خصوص توسعه مهارت آموزی است.

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه بخش خصوصی، توانمند سازی اقشار آسیب پذیر جامعه، ارتقا دانش نگرش جوانان به مهارت آموزی، توسعه آموزش‌های محصول محور با ایده آموزش تولید، بازاریابی و فروش به همراه توسعه فرهنگ کار مهارت آموزی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری استان تهران در خصوص مهارت آموزی است.
وی در ادامه تصریح کرد:‌ موسسات کار آموزی آزاد فنی و حرفه‌ای دارای ظرفیت‌های بالایی در تربیت نیروی انسانی متخصص و ماهر می باشند که با تعاملات بیشتر این موسسات با بخش دولتی برنامه‌ها و راهکارهای اساسی در جهت ایجاد اشتغال مولد و پایدار تا سطح مطلوب برای جوانان جویای کار در جامعه ارایه می‌شود.
مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها و راهکارهای اساسی می‌تواند به عنوان خط و مشی به تمام نقاط کشور تعمیم داده شود و به عنوان راه حل موثر در زمینه رفع بیکاری است./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.