توسعه پتروشیمی با بخش خصوصی برنامه ریزی می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: همکاری و تعامل با بخش خصوصی برای توسعه صنعت پتروشیمی به عنوان یک راهبرد در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن پیوندی با بیان این مطلب گفت: بخش خصوصی در صنعت پتروشیمی یکی از ارکان توسعه این صنعت ارزش آفرین به شمار می رود و افزایش سطح همکاری ها میان شرکت های واگذار شده در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی با یکدیگر و همچنین با شرکت ملی صنایع پتروشیمی می تواند اهداف پیش بینی شده برای تولید را محقق سازد.

وی افزود: پتروشیمی اکنون یکی از ارکان اقتصاد ایران به شمار می رود و در سال حماسه اقتصادی برای دستیابی به هدف های برنامه ریزی شده برای این صنعت باید با برنامه ریزی و هدف گذاری های دقیق مدیریت، ارتباطات و قوانین را در صنعت پتروشیمی تقویت کرده و تحولی جدید ایجاد کنیم.

معاون مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: تقویت صنعت پتروشیمی توسعه اقتصادی کشور را به همراه می آورد و می تواند ارکان اقتصاد ایران را تقویت کند.

وی تاکید کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و تعامل با بخش خصوصی و مجموعه انجمن ها و تشکل های فعال در صنعت پتروشیمی است.

پیوندی ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران در چند سال قبل با وجود اعمال شدید ترین تحریم ها توانست دستاوردهای بسیاری را کسب کند و درآمد زایی مطلوبی را برای کشور داشته باشد و در صورت حمایت بیشتر از سوی دولت و نظام بانکی این صنعت مسیر پیشرفت خود را با شتاب بیشتری خواهد پیمود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.