توصیف سالار عقیلی از کودکان مناطق زلزله‌زده

 خواننده جوان موسیقی سنتی، گفت: امیدوارم دوستان و مسئولان، روند بازسازی مناطق زلزله‌زده را باسرعت بیشتری ادامه دهند.

سالار عقیلی در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان‌شرقی، با اعلام این مطلب، خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از مناطق زلزله‌زده داشتم و روند بازسازی مناطق را از مردم منطقه جویا شدم؛ برخی از مردم، از نحوه بازسازی راضی بودند اما برخی هم می‌گفتند بازسازی مناطق، خیلی کند پیش می‌رود.

وی افزود: استنباط خودم این بود که شاید می‌شد کارها، تندتر از این پیش برود و سازندگی‌ها، سریع‌تر این باشد، تا حداقل، مردم در سرمای فصل زمستان نمانند.

عقیلی ادامه داد: امروز دلم به حال بچه‌هایی که لباس مناسبی نداشتند سوخت، دست‌ و پای‌شان سرد بود؛ در آن سرما، لای دست‌ و پای پدر و مادرشان می‌رفتند؛ از دیدن این صحنه‌ها بسیار متاثر شدم.

این خواننده موسیقی سنتی، با ابراز امیدواری نسبت به بازسازی سریع‌تر مناطق زلزله‌زده ارسباران، خاطرنشان کرد: این عزیزان، هم‌وطنان ما هستند و هیچ فرقی با ماها ندارند؛ فردا ممکن است همین اتفاق برای خود ما در تهران روی دهد.

گفتنی است عقیلی، در پایان اجرای خود با «گروه سروشان» در تبریز، شامگاه ۸ آبان پس از بازدید از مناطق زلزله‌زده ارسباران، با بدرقه عیسی شکری -مدیربرنامه عقیلی در تبریز- و گروه همراه، راهی تهران شد.

منبع: ایسنا


موسیقی ایرانیان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.