توصیف فرگوسن از بازی حساس امشب

۲۵ام بهمن ،

آلکس فرگوسن در کنفرانس خبری خود قبل از بازی با رئال مادرید گفت: ‌این بازی بی تردید بزگترین بازی در لیگ قهرمانان است.

به گزارش ممتازنیوز، فرگوسن در توصیف بازی دو غول فوتبال جهان در بازی چهارشنبه گفت: این بازی قطعا بازی فوق العاده ای از کار در خواهد آمد و حتی از بازی با بارسلونا نیز زیباتر خواهد بود.

فرگوسن در این باره گفت: ‌بازی چهارشنبه مصاف دو تیم بزرگ فوتبال جهان است. به نظرم این دیدار از بازی یونایتد و بارسلونا نیز بهتر خواهد بود. افتخارات و پیشینه دو تیم نشان می دهد که بازی ویژه ای خواهد بود. دو تیم شباهت های بسیاری با هم دارند که سبب می گردد نبرد آنها در لیگ قهرمانان اروپا بزرگترین بازی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا شود.

فرگوسن دربارهٔ شاگرد سابق خود رونالدو گفت: مطمئنا وقتی رونالدو به اولدترافورد بیاید با استقبال رویایی روبرو خواهد شد چون رونالدو برای ما بازیکن فوق العاده خوب و ویژه ای بود اما این اتفاق با سوت داور مسابقه قطع خواهد شد و سپس هواداران تیم یونایتد را تشویق خواهد کرد.

به کزارش ایسنا، سرمربی منچستر درپایان گفت: ‌اگر بتوانیم در این دیدار با یک نتیجه خوب به انگلیس برگردیم آن وقت احتمالات بسیاری به وجود خواهد آمد. به نظرم شانس بالایی برای گلزنی در برنابئو داریم. اگر بتوانیم در برنابئو عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم، می توانیم در اولدترافورد راحت تر بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.