توضیحات وکیل رحیمی درباره‌ شکایت از نادران

رضا نادری با بیان اینکه این پرونده مربوط به حدود یک سال پیش است،‌ گفت: از سال گذشته دادگاه کیفری استان تهران بابت افترایی که آقای نادران به آقای رحیمی زده بود رای به محکومیت نادران داد که او به این حکم اعتراض کرد و پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوان عالی کشور رفت.

وکیل محمدرضا رحیمی معاون اول رییس‌جمهور درباره روند رسیدگی و صدور حکم در پرونده شکایت موکلش از «الیاس نادران» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، رضا نادری با بیان اینکه در پرونده شکایت محمدرضا رحیمی علیه الیاس نادران، آقای نادران محکوم شده است، افزود: این حکم حدود یک ماه پیش از شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران صادر شده است ولی نمی‌دانم نسبت به آن تجدیدنظر خواهی شده است یا خیر.

وی با بیان اینکه این پرونده مربوط به حدود یک سال پیش است،‌ گفت: از سال گذشته دادگاه کیفری استان تهران بابت افترایی که آقای نادران به آقای رحیمی زده بود رای به محکومیت نادران داد که او به این حکم اعتراض کرد و پرونده برای تجدیدنظرخواهی به دیوان عالی کشور رفت.

نادری ادامه داد: دیوان عالی کشور هم یک ایراد شکلی از پرونده گرفت و آن را به دادگاه بدوی یعنی شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران برگرداند که این شعبه با برگزاری جلسات و با رفع آن ایراد شکلی، همان رای را تایید کرد.

وی گفت: ایراد شکلی وارد شده از سوی دیوان عالی کشور به این پرونده این بود که آقای رحیمی شخصا یا به وسیله وکیل قانونی شکایت نکرده بلکه شکایت از ناحیه اداره حقوقی ریاست‌جمهوری مطرح شده است.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.