توضیحات افشارزاده از فیلیپین: شیخ احمد می گوید ایران مسیر موفقی داشته/ آنها به ما اعتماد دارند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > مدیریت ورزش – بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین ؛ دربارهٔ شائبه های اخیر بر سر حرف های انتشار یافته از سوی شیخ احمد توضیح داد.

بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک که برای حضور در اجلاس هیات رئیسه شورای المپیک آسیا  به مانیل فیلیپین رفته است ، در گفت و گو با خبرآنلاین دربارهٔ ابهام ها بر سر نقل قول مطرح شده از جانب شیخ احمد رئیس این شورا که به دخالت او در انتخابات ایران و احتمال تعویق انتخابات ایران تعبیر شده است پاسخ داد.

افشارزاده در این باره به خبرآنلاین گفت:« البته من زمانی که ایشان این صحبت ها را کردند حضور نداشتم اما با خود شیخ در این باره صحبت کردیم. آنچه از سوی او نقل شده این است که ایران به عکس دیگر کشورهای آسیایی که نیاز به تطبیق اساسنامه نامه شان با اساسنامه تیپ IOC داشت ، توانسته است مسیر موفقی را پشت سر بگذارد و در آستانه برگزاری مجمع انتخاباتی خود با اساسنامه اصلاحی است.»

او ادامه داد:« اتفاقا شورای المپیک آسیا و مقامات عالی IOC هم خواهان برگزاری مجمع و اجرای اساسنامه تازه می باشند . انتخابات هم انشالله روز سی دی برگزار می گردد. این خواست شیخ احمد و دیگر مسئولان شورای المپیک آسیا هم هست. اینکه سرانجام این بلاتکلیفی کمیته ملی ایران حل شود.»

درحالی که برای مجمع فدراسیون فوتبال ایران ، کنفدراسیون فوتبال آسیا از بیم دخالت های دولتی به این مجمع ناظر اعزام می کرد اما IOC چنین تصمیمی را برای انتخابات روز دوشنبه ندارد. افشارزاده در این باره می گوید:«   آنها به مسئولان ورزش ایران اعتماد دارند . انتخابات انشالله با سلامت کامل برگزار می گردد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.