توضیحات دادستان کل کشور درباره پرونده «بابک زنجانی» و توقیف «روزنامه ابتکار»

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دادستان کل کشور در نشست خبری توضیحاتی را در مورد پرونده بابک زنجانی و توقیف روزنامه ابتکار ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، در ادامه نشست خبری، سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه پرونده بابک زنجانی به کجا رسید زیرا قرار بود ۶ اردیبهشت موعد پرداخت بدهی‌اش به وزارت نفت باشد گفت: این چک هنوز پاس نشده است و پرونده در حال رسیدگی است و تا زمانی که وی این پول‌ها را برنگرداند تغییر اساسی رخ نخواهد داد و کل وجه بدهی وی باید برگردد و اگر تغییری صورت نگیرد اتفاق خاصی نمی‌افتد.

وی افزود: چه بابک زنجانی و چه هر متهم دیگر تلاش در راستای جبران مافات کند طبق قانون ارفاقاتی حاصل می‌شود و اگر بدهی‌اش را تبدیل کند پرونده قرار بازداشتش به قرار دیگری تبدیل خواهد شد. 

**نظر دادستان درباره توقیف روزنامه ابتکار

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه علت برخورد فوری درباره توقیف روزنامه ابتکار چه بود و اگر مسئولان نیز خطا کنند آیا به صورت جدی با آنان برخورد می‌شود؟ گفت: بعضی اوقات خبرهایی که مسئولان روزنامه منتشر می‌کنند باید تبعات سوء آن را نیز ببینند و باید بدانند خبری که منتشر می‌شود چه جریانی را در کشور ملتهب می‌کند، بنابراین باید با این موارد به صورت قاطع برخورد کرد تا خبرهای کذب و دروغ منتشر نشود درباره مسئولان خاطی نیز با همین میزان اثر سوء برخورد خواهد شد. 

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.